4 Aralık 2010 Cumartesi

Missha BB Krem

Öncelikle bu kremi satın aldığım satıcıdan çok memnun kaldığımı belirteyim. Ürünü kargolarken kutunun ve üstünde yazanların resmini çekip gönderdi, kargo 5 günde elimdeydi ve çok güzel paketlemiş ürünü, gönderdiği tester ürünler de pek tatlı:) Satıcıyı öğrenmek isterseniz mail atabilirsiniz. Neyse ürün fotolarına ve yorumlarına geçiyorum hemen:

Ürünü satın alış hikayem için   . Ben 20 ml almıştım deneme amaçlı ve 8.90$ a( kargo dahil). Açık tenli olduğumdan 21 numarasını tercih ettim, ürünün bir açık renk 13 ve bir koyu rengi 23. Satışta çok fazla 13 görmüyorum yalnız, sanırım baya baya açık bir renk. Ben 21 numara kremi yüzüme ilk sürdüğümde eyvah dedim bu çok açık. Ama ürünü fondöten gibi değerlendirmemek gerek tabi, yedirdikçe ten rengime uyum sağladı hiç kötü durmadı yani.Birazcık daha beyazlaştırdı ve parlaklık sağladı. Kapatıcılığı da fondötenlerle yarışır derecede:)
Ben renkli krem olarak stila kullanıyorum, o bundan daha hafif yapılı bu daha ağır ama öte yandan bu daha kapatıcı.Tercih size kalmış ladies:)

16 yorum:

  1. istiyorum o satıcıyı hemen :)

    YanıtlaSil
  2. Hemen söylüyorum spicygoods:)

    YanıtlaSil
  3. Canım birkaç hafta kullandıktan sonra tekrar yorumlarını yazabilir misin? Bazı kişilerde akneye sebep olduğunu öğrendim. Bir de, bende 21 almayı düşünüyorum rica etsem swatchlar mısın? :)

    YanıtlaSil
  4. Dee Makeup ilk kullandığım gün ufacık bir sivilcem çıkmıştı , ama 5 6 gündr kullanıyorum henüz hiçbir şey yok. Swatchlayıp yayınlarım birkaç güne , bir iki hafta sonra da tekrar yorumalarım:)

    YanıtlaSil
  5. canım benim 23 numara missha bb kremimde bugun geldi :) aynı satıcıdan almştım bende. tee korelerden küçücük çok tatlı b kutunun içinde geldi. çok güzel paketlenmiş. tam bir haftada elimde oldu. içindende el yazılaryla yazdıkları bi teşekkür kağıdı çıktı. kremden çok bu nota sevindim gbi bişey oldu :) tabi paketi açar açmaz denedim. ben aslında baya açık tenliyim kışları çok beyazım. bi iki blogda 21çok açık kar beyaz filan okuyunca 23ünü sipariş vermiştim. daha bi nude ton. ama herkesin de söyledii gbi surata sürünce hemen doğallaşıyo koyuluk açıklık olmuyo. çok koyu tenlilere önermem. kremsi yapısı suratta yumuşacık duruyo. kendi teninmiş havası veriyo. o yüzden resimlerini çekemedim ellerimde. bi renk farkı yaratadı çnkü :) kapatıcılık özelliği çok mükemmel olmasa da iyi denilebilir ben maybelline affinitone kullanıyodum hep bugune kadar. onunla kıyaslanırsa kapatıcılığı aynı ama maybelline biraz daha yağlı, missha daha kuru. soru sormak isteyen olursa bende cevaplayablirim :)
    sevgiyle kalıınnn

    YanıtlaSil
  6. sadecenasli:aynen bana da güle güle kullanın tarzı çok şirin bir not yazmıştı sevdim ben bu satıcıyı:) Ürünü ben de hemen hemen her gün kullanıyorum, memnunum şimdilik:)

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar sivilce yaptımı yaa ? bende 2 kutu sipariş verdim de :(( secil

    YanıtlaSil
  8. Bende şu ana kadar sivilce problemi olmadı. Bir de ben missha BB watery siparişi vereceğim onun daha da iyi olduğunu söylüyorlar ki ben bu üründen de çok memnunum gerçekten.

    YanıtlaSil
  9. bende sipariş verdim ebayden.. 1 haftadır kullanıyorum ve malesef kullandığım her gün yeni bir sivilceye sahip oluyorum.. kendi temizleme losyonunu satın almayı düşünüyorum. belki daha arındırmış olurum cildimi..

    YanıtlaSil
  10. Hmm kötü olmuş ya:( Morailini bozmak istemem ama kendi temizleme jeliyle yıkamak pek bir şey değiştirmez bence..Ama yine de dene tabi..

    YanıtlaSil
  11. nerden aldınız acaba ben de hemen almak istiyorum. ama numaraya karar veremiyorum. kesinlikle esmer bir tene sahibim hatta biraz sarıya kaçıyor. sizce 23idare eder mi yoksa 27 ve 31 arayışına girmelimiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 23 biraz açık kalabilir ama diğer numaralar hakkında bilgim yok malesef:(

      Sil
  12. bir tane de arkasının fotoğrafını koyar mısınız? sahte olup olmadığını arkasından anlayabiliyor muşuz da?

    YanıtlaSil
  13. selam bende bb krem almak istiyorum fakat rengine bir türlü karar veremedim. Ben buğday tenliyim.yorumlarda 23 gri altonlu. 27 sarı alt tonlu yazyor. sizce buğday tenli biri olarak 27 mi almalıyım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...