17 Aralık 2010 Cuma

Avon Winter Solutions Yüz Temizleme Jeli

Öncelikle şunu belirteyim, Avon yılbaşı katalogunu resmen sömürdüm:) Bu yüzdendir ki bu aralar bol bol Avon postu okuyacaksınız blogumda:)
Fotodan da anlayabileceğiniz gibi devasa boylarda bir temizleme jeli(200 ml), bu postun konusu. Kendisini 7-8 TL gibi bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam:
Ürün beyaz renkte , jel köpük arası bir yapısı var. Önce cildimi şöyle bir ıslayıp, bunu sürüp köpürtüyorum. Temizleyiciliği orta seviye , zayıfa daha yakın sanırım, çünkü toniğe baya iş bırakıyor. Hafif yapılı bir temizleyici, çok ağır bir kokusu da yok. Ama fiyatı gramajı da göz önünde bulundurulursa ekstra uygun, alınabilir:)

2 yorum:

  1. aaaa bunu çok denemek istiyorum geçen alacaktım ama dedim belki çekilişte ben çıkarım:) şimdi durayım

    YanıtlaSil
  2. konu alışveriş ise birkaç site tavsiye edeyim o zaman.

    kampanyabul34.blogspot.com
    kampanya34.blogspot.com
    istanbultransport.blogspot.com
    indirimyakalaistanbul.blogspot.com
    indirimyakala.blogspot.com
    indirimkampanyaizmir.blogspot.com
    indirimkampanyaankara.blogspot.com
    indirim34.blogspot.com
    firsatyakala34.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...