25 Eylül 2010 Cumartesi

Watsons'tan Nivea Fırsatı ve Rossman'dan Maske

Geçen gün Watsons'da gezerken Nivea Visage Young serisi yüz temizleme jelinin tonik hediyeli olduğunu gördüm, fiyatı da 11.25 TL gibi uygun bir fiyattı . Standın önünde durmuş " Ama çok fazla toniğim,temizleme jelim var, almasam iyi olur " diye düşünürken görevli arkadaş gelip nivea alışverişinizde makyaj çantası da hediye veriyoruz bence düşünmeyin dedi. E ben de tavsiyesine uydum:)
Bu serinin ürünlerini hiç kullanmadım,kullandıktan sona yorum postu da gelecek.. İhtiyacınız varsa kaçırmayın fiyatı gerçekten uygun, aldıktan sonra gözüme çarptı çoğu yerde her biri 13 TL civarında.
Bu da hediye makyaj çantası..

Daha sonra Rossman'a geçtim. Rossman ilk açıldığında bir maske almıştım,kardeşle birlikte yapıp çok beğenmiştik, fakat daha sonra o maskeden hiç bulamamıştım.Buldum iki tane de aldım:) Her pakette iki kullanımlık ürün var..

Bunların tanesi 1.2 TL:) Ürün yüze çok ince bir tabaka halinde sürülüyor 10 dk sonra ürün sanki streç film gibi çekerek çıkartılıyor çok eğlenceli:)
Hafta içi yazamıyorum pek.. Çok şey birikti ,beklemede kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...