25 Eylül 2010 Cumartesi

Cheapsmells Siparişim Geldi..

Bu siteyi seviyorum :) Tamam geç geliyor falan ama geliyor işte, hem altı üstü ruj rimel falan beklerim bir ay , alırım 3te 1 fiyatına:) Gelelim ürünlere..
Bourjois'in Volume Clubbing Mascara sı.Şu an benim aldığım fiyatın çok altına satılıyor . Ben 4.99 £'e almıştım. Siyah renk . Henüz denemedim ama fırçası biraz garip geldi bana..

Bourjois'in Eau De Gloss u. Sorbet Fraise rengi. Bayıldım bu glossa tek kelimeyle. Bu kadar güzel bir yapısı olabilir mi bir gloss'un. Çok hafif,yapış yapış değil,minicik minicik simleri var, bu rengi de süpermiş. Ben 1.99 £'e almıştım. Dün ürünler gelince hemen bir tane daha sipariş vereyim diye girdim siteye ama bu renk kalmamış:(
L'Oreal in Touche Magique adlı kapatıcısı . Ivory Beige 02 rengi,cok açık bir renk,ben zaten göz altı aydınlatıcısı olarak kullanmak için almıştım. Güzel br ürün bunu da beğendim. alttaki bölmeyi çevirince fırçasından çıkarıyor kapatıcıyı.
Hemen yeni bir cheapsmells siparşi verdim o da başka posta:)
Sizin de şu ürün cheapsmellsde çok uygun dediğiniz ürünler varsa yorum bırakın,ben de deneyeyim:)

6 yorum:

  1. Bende seni izlemeye aldım canım güzel günlerde kullan yeni cicilerini ;)

    YanıtlaSil
  2. Bourjois'in Eau De Gloss merakım başladı, durdurun beni lütfen o_O

    YanıtlaSil
  3. allaaam bunlara para yatırıp yatırıp parasız kalıyorum yaa =(

    YanıtlaSil
  4. Myprincess:Teşekkürler:)
    Touch the sky: sana dur demek isterdim ama ben daha kendime dur diyemiyorum:) ama bu gloss son zamanlarda en beğendiğim kozmetik ürünü gerçekten.
    zey0zey:Ben de görüldüğü üzere aynı durumdayım:) Olsun hayat boş ya sevdiğimiz şeylere harcamaycağız da neye harcayacağız parayı:)

    YanıtlaSil
  5. ohh güle güle kullan cnmda minik bi önerim olsunmu :)blogunu daha acık renkmi kullansan girip girip içimiz acılsa ama bu rengi seviosan yazmamışım kabul et,bn severimde önerileri :)

    YanıtlaSil
  6. Önerini hayta geçridim cnm=)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...