11 Eylül 2010 Cumartesi

Flormar Fırça Seti ve Eskilerden En Sevdiklerim :)

Eco tools tutkumdan vazgeçmedim ama bugün gezerken Flormar standında bu fırça setini gördüm 11.5 TL idi alıyım gitsin dedim. Normalde Flormar'dan pek bir şey almıyorum hatta Flormar marka sadece bir beyaz farım var sanırım kimbilir nerdedir:)

EDIT: ürünü az önce denedim ve makyaj masamın üstü tamamen kıl kaplandı.Fırçalar inanılmaz kıl döküyor ve kıllar kırılıyor. AVMlere stand açmak gibi süper bir fikirle gittikçe büyüyen Flormar'a bu kalitesizlik hiç yakışmadı.Pazardan 1 TL'ye aldığım fırçalar bunlardan çok daha kaliteli gerçekten.Böyle şeyler oldukça yerli kozmetik firmalarından daha da soğuyorum.Bu fırçaları da kesinlikle tavsiye etmiyorum.
İçinde 1 tane pudra fırçası, 1 tane allık fırçası, 1 tane göz farı fırçası, 1 tane kaş fırçası, 1 tane de aplikatör var.
Bir de eskilerden kalma en sevdiğim, en çok kullandığım makyaj malzemelerinden bir potpori yapayım dedim:)


















L'Oreal Glam Shine Lipgloss: Bu 6 saat dayanıklı olduğunu iddia ettikleri modeli tabi abartıdan ibaret:) Eskiden L'Oreal 'in yurtdışı sitelerde bu denli ucuz satıldığını bilmezken boynerden almıştım. Kırmızımsı bir rengi var şimdiye kadar en çok kullandığım ve en sevdiğim lipgloss. Ama hayatımda hiçbir makyaj malzemesini bitiremedim gitti:( Bunun da hala yarısı duruyor işte.

Stila far: Laciverte dönük bir mavi, mat tablet far. Strawberryden almıştım . Normalde far kullanmıyorum pek ama bunun rengi pek güzel:)

Inglot allık: İşte benim canım:) Bu allığı çok seviyorum gerçekten. Çok güzel bir şeftali tonu ve bu kadar mı pigmentli bir yapı yakalanır gerçekten başarılı. Inglot Armada'dan almıştım 31 TL.


L'Oreal Blush Minerals Allık: Bu allık artık üretilmiyor. Üniversite yıllarım boyunca bu allığı kullandım çantada taşımak için birebir içinde küçücük ama yumuşacık fırçası ve gayet yeterli büyüklükte bir aynası var.YKM'den alıyordum bu allığı sanırım.
Benden bu kadar:)Yorumlarınızı bekliyorum..

2 yorum:

  1. Türk markalarından ben Golden Rose'u ve Carmina'yı öneriyorum.Aldıklarımdan hiç pişman olmadım şu ana kadar.

    Flormar'ın fırçalarını ben de merak ediyordum bu yararlı yorum için teşekkürler. =)

    Asla almam.

    Sevgiler... ;]

    YanıtlaSil
  2. Golden Rose'un nerdeyse bütün ojeleri var bende de ama makyaj malzemelerini hiç denemedim:)
    Carmina'yı da hiç denemedim açıkcası ilk fırsatta deneyeceğim teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...