9 Eylül 2010 Perşembe

Queen Helene

Queen Helene marka kakaolu vücut yağını çoğunlukla gittiğim parfümeride görüp merak edip almıştım. Body shop'un kakao yağını çok severek kullanmıştım bunu da bir deneyeyim dedim. Sürümü güzel ,yumuşak, kolay emiliyor, nemlendiriciliği de eh işte seviyesinde ama öyle cildimi yumuşacık yapacak gibi bir beklentiniz olmasın.Çatlaklar için de faydalı yazıyor arkasında ama pek inandırıcı değil:)Her duştan sonra sürüyordum ilk aldığımda ama şimdi biraz hevesim geçti:( Gördüğünüz gibi kocaman bir şişesi var ve ben yarılamayı başardım:)
Küçük bir araştırma yaptım markanın Türkiye sitesi var ürünlerine oradan bakabilirsiniz ,pek reklam yapmıyorlar sanırım. Aslında tam bir drugstore markası benim kullandığım ürün amerikan sitelerinde 4-5 dolar arasında değişiyor.
Ben 1 litrelik dev boyunu 22-23 TL gibi bir fiyata almıştım.

2 yorum:

  1. çok güzel kokon müthiş bir krem,ufak boyu olsa tekrar alıcam :)

    YanıtlaSil
  2. evet biraz devasa boy ama evde bir köşede duruyor işte . Sitesinde küçük boyu da var ama Türkiye'de satılıyor mudur bilmiyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...