25 Eylül 2010 Cumartesi

EST Zeytinyağlı Sıvı Sabun

Eyüp Sabri Tuncer'in online alışveriş sistemini maddi manevi destekliyorum:) Bu ay Parfume Jewels setinde değil ama yeni bir ürününde kampanya var.Şöyle ki:
İnsanoğluyla tanışıklığı milattan önceye dayanan ve binlerce yıldır yaşama sağlık katan zeytinyağı EST 1923'ün doğal yaratıcılığıyla harmanlanarak cildinize özel bir temizlik ve bakım sunuyor. Doğanın sunduğu bu en değerli armağanı, Doğal Zeytinyağlı Sıvı Sabuna dönüştüren EST 1923, hayatınıza yeni bir soluk getiriyor. Doğal Zeytinyağlı Sıvı Sabun, cildinizin dengesini koruyarak temizliyor, besliyor ve nemlendirerek yumuşatıyor. Güzel kokulu esansiyel yağlar içeren, dermatolojik ve mikrobiyolojik olarak test edilip onaylanmış EST 1923 Doğal Zeytinyağlı Sıvı Sabun, her türlü cilt tipi için uygun bir kullanım sunarak her daim bakımlı, genç ve sağlıklı kalmanızı sağlıyor.

27.08.2010 tarihi itibariyle, kısa bir süre için özel sunum fiyatı:
6'lı ürün paketi
yalnızca 12TL. (bir adet ürün 250 ml'dir)
Bunu yarıladım bile:) sabunu gerçekten çok sevdim ,elleri yumuşacık yapıyor,süper kokuyor.. Şişelerin tanesi 2TL'ye geliyor ki süper bir fiyat. Pazartesi sabah sipariş verdim salı gün elimdeydi. Siparişi anneme , kardeşime, arkadaşlarıma veririm birer tane diye verdim ama kimseye vermeye kıyamadım , hepsini ben kullanacağım:)

2 yorum:

  1. zeytinyağını çok seviyorum ne de olsa akdeniz insanıyım almaya değer ama anlamadım 6 tane 250ml sabun mu var?eğer öyleyse süpermiş:)

    YanıtlaSil
  2. EVet canim 6 tane 250 ml lik sabun var cok iyi gercekten kacirma bence:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...