13 Eylül 2010 Pazartesi

Rossman'da John Frieda ve Olay Ürünlerinde İndirim ve İndirimden Bana Düşen:)

Bugün Rossman'da saç bakım ürünlerine bakarken dikkatimi çekti John Frieda ürünleri normal fiyatlarından çok daha düşük fiyatlı etiketlere sahipti. Örneğin benim hali hazırda kullandığım John Frieda Frizz Ease Dream Curls/Curl Perfecting Spray ben hem 24 TLye alırken Rossman'da 17.95 TL idi . 6 TL indirim hiç de fena değil aslında.Efendim gittim geldim , döndüm dolaştım indirime rağmen bir şampuan için fiyatlarını çok yüksek bulduğum John Frieda'nın tüpteki şampuanlarından bir tane kaptım.

 Evet saç spreyimle aynı seri olsun diye curl around şampuan aldım. Henüz denemedim ,deneyince yorumlarımı yazarım. 250 ml fiyatı: 17.95 TL
Fiyatlar neredeyse markafonide indirime girdiğinde düştüğü rakamlara düşmüş , en azından beklemek yok yol yakınken bir göz atın derim:)

Rossman'da Olay cilt bakım ürünlerinde de bariz indirim vardı.İşin ilginç yanı  hiçbir yerde bu ürünlerde indirim var falan yazmıyor anca fiyatları incelerseniz fark edersiniz. Ben seaweed denemek istediğim için uzun zamandır kullandığım olay yüz temizleme jelini almadım, aslında biraz pişmanım. Sizler için iki olay ürünün fiyatını yazıyorum.




Olay Canlandırıcı Tonik: 7.95TL










Olay Yüz Temizleme Jeli: 7.95 TL









Kaçırmayın indirimleri kızlar benden söylemesi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...