7 Eylül 2010 Salı

Clinique eski maskaranı getir Clinique maskarayı götür kampanyası ve ufacık alışverişim

Clinique süper ötesi bir kampanya başlatmış:) Eski rimelinizi herhangi bir clinique standına götürüyorsunuz ve küçük boy rimelinizi kapıyorsunuz:) Ben bugün eski iki rimelimi Panoradaki sephora ve boyner mağazalarından birer tane olmak üzere takas ettim:) Benim iki rimelim de high impact başka rimel yokmuş ellerinde.Rimeller küçük boy ama bakmayın öyle olduklarına bana eşantiyon olarak max factor master piece maskara vermişlerdi aynı boyda ve neredeyse 2 aydır kullanıyorum .

 Bu rimellere ganimet gözüyle bakıyorum:)

Bu tatlıcıkları almaya gitmişken ufak tefek bir şeyler de aldım.
    Panoraya her gittiğimde uğradığım gibi Watsons'a uğradım bu sefer sadece bu 100lü makyaj temizleme pamuğundan aldım. 2 TL
    Küpelerimi stradivarous'tan bütün ürünler 2.99 TL yazan takı standından aldım ben çok beğendim bence çok şık bir küpe çok belli olmuyor ama sarmalanmış tellerin arasında siyah boncuklar var.
    Tokalarımı rossman'dan almıştım 2şer liraya. Ben aslında tokalarından çıkarıp taçlarıma yapıştırıp kullanacaktım ama lacivert olana kıyamadım toka olarak kullanıyorum. Krem rengi olana da bir çatal iğne taktım kahverengi bluzlarıma broş olarak kullanıyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...