7 Aralık 2012 Cuma

Yves Rocher Kampanyasından Aldıklarım

Geçenlerde Yves Rocher'den  " Herhangi bir ürün alışverişinizde %30 indirim ve allık hediye " şeklinde bir mesaj gelince kendimi doğru Yves Rocher'de buldum. Ve evet indirimlere dayanamıyorum:)


Zaten ihtiyacım olan siyah göz kalemi almayı tercih ettim, asansörlü kalemlerdense kalemtraşla açılanları tercih ediyorum, çünkü ince kalem çekmeyi seviyorum ve asansörlü kalemleri inceltmek zor oluyor.

Allıkta ise tercihim koyu ve mat bir şeftali olan 30 Teint Mat Rose oldu, Yves Rocher allıkları gerçekten çok kaliteli, çok pigmentli değiller ama yanakta çok çok güzel duruyorlar. Hatta beni yoğun pigmentli allıklardan soğuttular:) Elimde olan iki renginin yazısını yakında yazmaya çalışacağım. Bu arada hediye allıklar orjinal boy , küçük gibi görünüyorlar ama tam 7 gramlar birçok tam boy allığın iki katı gramajdalar nerdeyse.

Göz kaleminin normal fiyatı 21 TL idi , indirimle 15 TL 'ya satın aldım, allık da bedavaya geldi:)

Kısacası süper bir alışveriş oldu, kartınızda bu kampanya tanımlanmışsa kaçırmayın derim.

Sevgiler...

11 yorum:

  1. Ne zamana kadarmış bu kampanya? süpermişşş

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Bu kampanya daha önceden kartının olması şartıylas kartına tanımlanıyor , tam süresini bilmiyorum ama hala devam ediyor. Her kart sahibi bir kez faydalanabiliyor:)

      Sil
  3. Ben bitti sanmıştım ama devam ediyor anladığım kadarı ile. Yarın bir bakayım ben de. Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla devam ediyor ama kartının olması lazım. Çok teşekkürler:)

      Sil
  4. Bende aynı kampanyadan allığımı kapmıştım,hatta post yazmıştım, senin alışveriş benimkinden karlı olmuş, göz kalemine allık almak daha akıllıca..Ben azcık tuzaklara düştüm ama allığıma kavuştuğum için mutluyum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Olsun sen de ihtiyacın olan kullanışlı şeyler almışsın...

      Sil
  5. Kartı şimdi alsak olmuyor galiba :( Bu arada güle güle kullan :) son olarakta bu ürünlerde paraben var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartı daha önceden almış olmak gerekiyor ama gelecek kampanyalardan yararlanmak için biran önce alabilirsin bence:)

      Sil
  6. Bu kart gercekten cok avantajli. Ben de ayni kampanyada bir suru sey aldim.bakmak istersen http://birazhayat.blogspot.com/2012/11/yves-rocher.html

    Allik ise gercekten cok hos duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel ürünler seçişsin güle güle kullan:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...