11 Aralık 2012 Salı

Inglot İndiriminden Aldıklarım

Biliyorsunuz Inglot'ta bir süredir 3 ve üzeri ürün alımında %50 indirim kampanyası var. Inglot gibi bir marka için çok ciddi bir indirim ve duyduğuma göre Inglot Türkiye pazarından çekiliyormuş ve bu indirimin nedeni buymuş:(





Ben kendime üçlü bir palet oluşturdum, hatta mağazadaki son üçlü paleti ben aldım, hep büyük paletler kalmıştı. Farları seçmek gerçekten zor oldu, zaten çok kararsız bir insanımdır , ama seçtiklerim içime sindi diyebilirim.

Üçlü boş palet 7 TL'den 3.5 TL'ye, refill yuvarlak farlar ise 19 TL'den 9.5 TL'ye düştü. Yani bu üçlü palet bana 32 TL'ye mal oldu.

Seçtiğim farlar ise DS 460, AMC Shine 42 ve AMC Shine 08. Ayrıntılı yazılarını yazacağım.

Bir adet de allık aldım, bundan yaklaşık 2 sene önce inglottan bir allık almıştım hala da çok severek kullanırım, bir renge daha sahip olmak istedim. Bu sefer kahve alttonlu bir pembe olan 28 numarayı tercih ettim. Çok güzel , bol pigmentli mat bir allık.

Allık 35 TL'den 17.5 TL'ye düşmüştü.

Bu arada ben iki mağazasına gittim her ikisi de talan edilmişti, her şeyin üzerinde tükendi etiketi vardı. Stok sorunu olmayan ürünler ise sadece farlardı gördüğüm kadarıyla her beğendiğim renk vardı. Mesela kapatıcıların ve mat kalem rujların hemen hemen her rengi tükenmişti.


Sanırım kendimi tutamayıp Inglot'a bir sefer daha düzenleyeceğim:)

Sevgiler...


16 yorum:

  1. ankarada nerede war ınglot jel eyelıner nakdardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'da Kızılay YKM'nin içinde, Armada'da ve Panora'da var. Jel eyeliner 35 TL civarında indirimsiz fiyatıyla

      Sil
  2. Benimde aklımda toz pudrası, fondöteni, kalemleri ve duraline var ama 6 fırça ve göz farı aldığımdan ötürü bir kez daha gitmesem mi diyede düşünüyorum.:)
    Aldıklarını güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de toz pudrasına göz koydum 25 TL'ye düşüyordu:) Ayrıca fırçalarında da gözüm var ama kendime hakim olmaya çalışıyorum:)
      Teşekkürler sen de güzel günlerde kullan:)

      Sil
  3. canım güle güle kullan ankarada ınglot kızılay ykm ,armada ve panorada var ama paleti panorada yapıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Armada 'da yapıyorlar ama YKM2yi bilemiyorum hiç gitmedim:(

      Sil
  4. butun ınglotlarda yusde 50 vardr ozman jel eyelıner aldnımı hıc fıyatı kac kullanımı rhtmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almadım ama internette güzel yorumlarını okuyorum, 35 TL civarındaindirimsiz

      Sil
    2. ne kdrdır pekı ındırımde suan fıkrın vrmı uygunmudur fıytı **

      Sil
    3. Yarı fiyatına düşüyor

      Sil
  5. ya merhaba canım bu indirim ne zamana kadarmış acaba bir bilgin varmı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef bilmiyorum ama bir tahminde bulunayım yılbaşına kadar:)

      Sil
    2. evet giden bir arkadaşa sordum, o da ay sonuna kadarmış dedi:) ohh iyi

      Sil
  6. en yakın zamanda ziyaret etmek lazım:)) yılbaşı çekilişime beklerim...SEVGİLER..
    http://ozlemtuana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. ben de ykmdeki inglottan bişeyler aldım ama resmen yağma edilmişti stand:) elim bağrımda kaldı yahu.bu arada piyasadan çekilme işi kesin mi ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...