8 Aralık 2012 Cumartesi

Gratis İndiriminden Aldıklarım

Merhaba Arkadaşlar, biliyorsunuz Kasım ayının sonlarına doğru Gratis bütün renkli kozmetiklerde %50 indirim yaptı. Ben ikinci gün gittiğim için birçok ürün kalmamıştı, aslında iyi de oldu gereksiz harcama yapmamış oldum:)


Aldıklarım ve fiyatları şöyle ;

Essence Göz Kalemleri: 08 Teddy ve 21 Feel The Eclipse renklerini tercih ettim  gerçekten çok güzel renkler.  1.7 TL civarına geldiler.

Essence Dudak Kalemi: 06 Satin Mauve' yi tercih ettim mor alt tonlu güzel bir renk. Bu da 1.7 TL'ye geldi.

Maybelline Color Tattoo 'lar : 35 On and On Bronze ve 60 Timeless Black renklerini aldık. On and On Bronze benim Timelesss Black ise kardeişimin eyeliner olarak kullanmak için aldı ve çok memnun:) Sanırım 8 TL civarına geldiler

L'oreal Rouge Caresse : Bu da kardeşimin 102 Mauve Cherie rengini aldı , bu arada Essence Satin Mauve ile mükemmel bir ikililer aklınızda bulunsun:) 15 TL'ye inmişti.

Flormar İkili Allık: Bu allık da kardeşimin ,P115 rengi . Oldukça başarılı renkler, bir tarafıyla kontür yapıpı diğer tarafını allık olarak kullanabilirsiniz. 4.5-5 TL gibi bir fiyatı vardı.

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...