17 Aralık 2012 Pazartesi

Maybelline Color Tattoo - Timeless Black ve On and On Bronze

Maybelline Color Tattoo'ları Türkiye'ye geldiklerinden beri denemek istiyordum, indirime girmelerini beklemişim meğer:)

Sanırım Amerika'daki renklerin tümü Türkiye'de yokmuş , benim bildiğim kadarıyla Türkiye'de 6 rengi satılıyor. Amerika'da olup Türkiye'de olmayan renlerden Pink Gold'u çok beğendim, belki de gelirler:) Türkiye'deki renklerin en başarılısı ve orjinali kesinlikle On and On Bronze , zaten aklımda olan tek renk de oydu, Timeless Black ise eyeliner olarak da kullanılabilirliğinden dolayı kardeşimin tercihi oldu.









-> Farların renkleri gerçekten çok pigmentli , çok hafif uygulamada bile renklerini çok güzel veriyorlar.

-> Kalıcılıkları müthiş, 8 saat çok rahatlıkla dayanıyorlar. Gözkapağına toplanma konusunda ise ben yağlı gözkapaklarımdan dolayı iyi bir referans değilim ama gün sonunda çok az topaklanma yapıyorlar. Aslına bakarsanız tam baz olarak kullanılacak ürünler ama baz olabilecek açık renkler yok malesef renk skalasında.

-> Ben ellerimle uyguluyorum genelde, derinizin sıcaklığıyla yumuşayıp daha rahat dağılıyorlar. Fırçayla uygulamak isterseniz çok yumuşak fırçaları kullanmamanızı tavsiye ederim. Sürümleri zaten çok rahat ve yumuşacıklar.

-> On and On Bronze gördüğünüz gibi , hafif yanar dönerli bronz bir renk. İçinde bazen altın bazen siyaha dönük yansımalar görünüyor. Ben On and On Bronze'u bütün göz kapağıma sürüp, kahverengi göz kalemi uygulayarak göz makyajı yapmayı çok seviyorum. Hem çok basit bir makyaj hem de uğraşılmış detaylı bir makyaj gibi görünüyor.

-> Timeless Black ise benim için normal far olarak kullanılabilecek bir renk değil. Mat ve koyu bir siyah. Yalnız eyeliner olarak gayet başarılı. Çok koyu siyah bir eyeliner olmuyor elbette ama oldukça kalıcı ve günlük makyaj için yeterli .

Color Tattoo'lar 3.67 gram , açıldıktan sonra 2 yıl içinde tüketilmesi gerekiyor. Oldukça bereketli ürünler olduklarını söylemeliyim:) Kalıcı krem far arayanlara şiddetle tavsiye edilir.

Fiyatları 16- 17 TL arasında değişiyor, ben %50 indirimle aldım.

Sevgiler...


3 yorum:

  1. Bende permenant taupe var bitmek bilmedi..

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü denemeyi düşünüyordum güzel bir yazı olmuş :))
    Bize de beklerim.
    tosbikkumbaram.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bu seri çok harika :) sür ve evden direkt çık çok pratik ve oldukça güzel duruyorlar gözde :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...