7 Aralık 2012 Cuma

Victoria's Secret Çekilişi

Merhaba Arkadaşlar 3KA sitesiyle düzenlediğimiz çekilişin  sonuna geldik:)

Çekiliş listelerini aşağıdan bulabilirsiniz.

Ekstra haklarla birlikte 428 hak sahibi var listede.

Çekilişi random.org ile yaptım, hediyeler 3 kişiye gideceğinden 3 kez tekrarladım.

Kazananlara gelinceee:)



İlk kazanan 167. hakkın sahibi  Sevgili ceylis

İkinci kazanan 427. hakkın sahibi Sevgili  Sibel ERGEN


Son kazanan ise 83. hakkın sahibi nergis yörük


ceylisi, Sibel ERGEN'i ve nergis yörük'ü tebrik ediyorum, mail adresini bırakanlara mail atarak bırakmayanlara ise blog yoluyla ulaşmaya çalışarak haber vereceğim birazdan.

Kazanan arkadaşlar iletişim bilgilerini ve hangi kokuyu seçtiklerini ilettiklerinde, 3KA gönderimi hemen yapacak:)

Sevgiler...













3 yorum:

  1. Canim merhaba. Sana mail attım ama genelde spam a düşüyor maillerim. Bir kontrol edersen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. kazanan arkadaşları tebrik ederim.bende nergis hanımdan sonraymışım tüh kazanamadık az bir farkla şansızlık...

    YanıtlaSil
  3. MErhaba,

    Hediyemi aldım...
    Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum
    blogunu zaten çok beğeniyordum,çok keyiflisin
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...