5 Ekim 2013 Cumartesi

Phyto Phytocyane Saç Dökülmesine Karşı Serum

Bu serumu kullanıp bitirdim, yorum yapmanın zamanıdır.





Önce paketin içeriğinden başlayayım; paketten 12 adet cam şişede serum(7.5 ml) ve iki adet damlatma başlığı çıkıyor. Ben bu serumları daha önce Lierac çatlak serumu paketinden çıkan serum kırma başlığı ile kırıp yine aynı paketten çıkan küçük sprey şişelerine boşaltarak kullandım, bu şekilde kullanımı çok rahat oldu. Bence paket içeriğine bu iki ürünü eklemelilerdi çünkü damlatma başlıkları ürünü dağıtma konusunda çok yetersiz, şişeleri kırarken elinizi yaralamanız da mümkün. Yani paketlemeyi beğenmedim, kullanışsız buldum.

Serumun kullanım şekli ise saç dökülmesine karşı kullanıldığı takdirde haftada 3 kere toplam 1 ay , bakım kürü olarak kullanıldığı rakdirde haftada 1 kere toplam 3 ay olarak. Ben haftada 3 kere kullanarak 1 ayda tüm paketi bitirdim. Temiz saç derisine masaj yapılarak uygulanması öneriliyor, ben her duştan sonra ıslak saç serisine uyguladım.

Etkilerine gelecek olursak paketi bitirdiğim gün bu yorumu yapıyor olsaydım çöpe giden bir 120 TL'den başka bir şey düşünmediğimi söyleyebilirdim. Kullandığım müddet boyunca saç dökülmemi hiç azaltmadığı gibi artırdı. Hatta bir ara kullanmayı bırakmayı düşündüm ama açıkcası parama acıyıp kullandım. Ürün biteli 1.5 hafta kadar oluyor ve şu an saç dökülmem normal seviyede , yeni saçlarımın çıktığını gözlemliyorum ama bunlar serumun sayesinde mi emin değilim ziradökülen saçlarımın yerine yenileri zaten çıkıyor.  Sonuç olarak bende işe yaramadı ama bu tip ürünler kişiden kişiye değişiklik gösterebiliyor. Benim bir daha almayacağım bir ürün.

Sevgiler...

1 yorum:

  1. her ne kadar böyle bir ürün yok diye yazılar çıkmış olsada ben faydasını görmüş biri olarak... saç dökülmesi için aktarlardan yılan yağı ve bepanten ampulleri deneyin sonuç aldığınızı göreceksiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...