13 Ekim 2013 Pazar

Rossman Bayram İndirimi Alışverişi!

Rossman hiç beklenmeyen bir zamanda rakiplerinden önce davranarak indirim yaptı. Ben daha çok bakım ürünleri satın aldım, satın aldığım her şey %50 indirimdeydi. Saç bakım markalarının çoğu ( Gliss, Elseve, Down Under Naturals, Pantene..) , tüm diş bakım ürünleri, çoğu renkli kozmetik markası ( l'oreal, maybelline..)  indirimdeydi. Ben indirimin ilk günü akşam vakti gittiğim halde her şey yerli yerindeydi, standlar doluydu. Kısacası ben Rossman indirimini sevdim, devamını bekliyoruz:)


Down Under Naturals Argan Oil Şampuan : Down Under ürünleri almak aklımda yoktu hiç aslında, %50 indirimi görünce dayanamadım . Tam hatırlayamasam da 14.5 TL'lik fiyatının üstünden %50 indirim yapıldı.

Down Under Naturals Argan Oil Sıvı Saç Kremi : Sıvı saç kremlerini sık sık bitiriyorum, arkadaşım bunu beğendiğini söylemişti bunu da bir deneyeyim dedim. 13.5 TL'den %50 indirim uygulandı.

Colgate Optik Beyaz Ağız Çalkalama Suyu : İkili pakette 15 TL idi yine %50 indirim yapıldı.

Colgate Optik Beyaz Diş Macunu : İkili pakette 20 TL üzerinden %50 indirim yapıldı.

Bunların haricinde yine Optik Beyaz serisinden ikili paket diş fırçası aldım onu kullanmaya başladığım için fotoğrafa koymadım fiyatı 6 TL'ye düştü yanılmıyorsam.

Sevgiler...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...