25 Eylül 2013 Çarşamba

YSL Baby Doll Maskara

Elimdeki tüm maskaraları bitirip bu maskarayı kullanmaya başlamak için sabırsızlanıyordum ki dayanamadım geçen hafta bir merak anında kullanıma açmış oldum. Büyük ihtimalle bundan başka maskaraya elim gitmeyecek ve diğerleri kuruyacak ama yapacak bir şey yok:)




Önce ambalajdan bahsetmek istiyorum, Yves Saint Laurent bu işi biliyor . Ambalajın şıklığına , klaslığına diyecek söz yok. Ama gelin görün ki ben bu maskarayı makyaj çantama atmaya kıyamıyorum!

Plastik fırçaları zaten severim , bu maskaranın fırçası da plastik ama diğer plastik fırçalarda olduğundan çok daha kısa kıllara sahip. Maskarayı ilk açtığımda kirpikleri iyi kavramayacağını düşünmüştüm ama hiç böyle bir sorun yaşamadım.

Sürümü çok kolay, ben ki çok özenli rimel süremem, hiç zorlanmadan iki kat uyguluyorum ve göz kapağıma bulaşma sorunu yaşamıyorum.

Kirpikleri çok güzel uzatıyor ve tek tek ayırıyor. Ben tek tek ayrılmış görüntüyü çok severim fakat bu görüntüden hoşlanmayanlar varsa tercih etmeyebilirler.

Topaklanma sorunu yok. Bu konuda oldukça başarılı diyebilirim.

Yapısı oldukça hafif kirpiklerde ağırlık yapmıyor, bazı maskaralarda yaşadığım bir süre sonra kirpiklerin aşağı düşme sorununu bu maskarada hiç yaşamadım.

7-8 saat akma bulaşma yapmadan gözümde kalıyor, ben bütün gün bilgisayara baktığımdan ve lens kullandığımdan olsa gerek bu sürenin ardından çok az dökülme yapabiliyor.

Ben Bioderma Sensibio H2O ile temizliyorum ama çift fazlı ürünlerle daha rahat temizlenecektir. YSL'nin çift fazlı deneme boy ürünü var elimde onu da bu maskarayı temizlerken deneyip yazacağım:)

Son olarak bu maskara harika kokuyor:)

Maskara 5 ml ve 65-72 TL aralığında satılıyor.

Tavsiye etme noktasına gelince , şunu söyleyebilirim ki bugüne kadar kullandığım en iyi iki rimelden biri. Eğer bütçeniz bir maskaraya yukarıda yazdığım tutarları ödemeyi kaldırabiliyorsa, en azından bir kere şans vermelisiniz kesinlikle! Ödenilen parayı hak edenler kulübüne ilk sıralardan giriyor bu rimel:)

Yöntem PR'a teşekkürler...

Yorumlarım reklam amacı içermemektedir , tamamen kişisel deneyimlerim üzerinden yazılmış bir yazıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...