14 Ekim 2013 Pazartesi

Watsons İndirim Alışverişi ve Rimmel London Kate Moss 07 Ruj

Watsons indiriminde sadece Rimmel standına baktım ve bu iki ürünü aldım.



 Stay Matte pudrayı zaten hali hazırda kullanıyorum dibini görmek üzereyken yedeklemiş oldum , bendeki rengi Silky Beige ( 005) : 12.99 TL- %50 indirimle gerçekten çok ucuz ve güzel bir pudra. Bu arada ambaajını yenilemişler, artık kapağı daha zor açılıyor ve pudranın üzerine Rimmel'in amblemini eklemişler.



 Rimmel Kate rujlarından 07 numara hafif kahverengi alt tonlu güzel bir nude. Bence özellikle beyaz tenlilerde güzel duracaktır. Bunun da fiyatı 12.99 TL'den yarısınına düştü. Rujun yapısı da yumuşacık rengini çok güzel veriyor ama dudağı bir miktar kurutabiliyor.


Sevgiler...





4 yorum:

  1. Ben o kadar hızlı girdim çıktım ki rimmel standına bakmayı unutmuşum. :) Göz koyduğum bir kaç ürünü vardı, unutmasaydım iyiydi. :) Hayırlı olsun ürünlerin. ^.^

    YanıtlaSil
  2. Rimmel london 07 numara en favori rujum!! Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bende bu pudralardan almaya gittim ve benim ten rengime uygun tonunun olmadığını söylediler:(( max factr aldım bende:( bakalım o nasıl

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...