28 Mayıs 2011 Cumartesi

L'Oreal Expert Serie Absolut Repair Şampuan ve Saç Kremi

Yaklaşık 3-4 aydır bu ikiliyi kullanıyorum ve çok memnunum. Kendilerini Strawberry'den almıştım ve toplamda 60 TL gibi bir ücret ödemiştim. Çok gibi görünse de verdiğim her kuruşa değdiğini düşünüyorum.



Şampuan 500 ml krem ise 150 ml. Öncelikle bu oran benim için çok ideal, çünkü saç kremini hiçbir zaman şampuan kadar kullanmıyorum , şampuanın ardından her zaman saç kremi uygulamıyorum, bir duşta saç kremi uyguladıysam diğerinde maske uyguluyorum. İkisi de çok az kaldı ve aynı anda bitecek gibi görünüyorlar . Bu iyi oldu zira farklı serilerin şampuan ve saç kremlerini kullanmayı tercih etmiyorum ve büyük ihtimalle bu seriden bir ürün alamayacağım bir daha.
Şampuan diğer şampuanlara kıyasla biraz daha yoğun ama öyle zorluk çıkaracak bir yoğunluk değil. Çok hoş , yumuşak bir kokusu var. 500 ml boyu pompalı , diğer boyları pompalı değil, bence pompalı şişe çok pratik. Zaten bu şişeyi atmayacağım,ilerde salon boy şampuanlar alırsam, içine doldurup kullanırım diye düşünüyorum. Saçlarımı çok güzel canlandırdı ve yumuşattı. Onarma konusuna gelince evet saçlarım çok daha canlı ama kırıklarım beni terketti sayesinde diyemeyeceğim. Yine de şimdiye kadar kullandığım şampuanlar arasında onarıcı etkisini en çok hissettiğim şampuan buydu.
Saç kremine gelince saçı çok güzel yumuşatıyor. Ben saç kremini sürüp beklemeye dayanamıyorum , en fazla 1 dk duruyordur saçımda ama durularken ipek gibi kayıyor saçımdan , çok seviyorum o hissi:) Kokusu da şampuanla aynı.. Çok mu lazım derseniz değil , maskeyi tercih ederim ama ben bir serinin şampuanını alırken saç kremini almamazlık edemiyorum=)

Saçları benimki gibi ince telli ,cansız ve ısı yüzünden yıpranmış olanlara şiddetle öneririm. Benim saçlarım bazen yağlı bazen normaldir, saçlarımı daha çabuk yağlandırıyordu başlarda ama sonra öyle bir problem kalmadı, tabi ben öyle alıştırdım o ayrı. ( Saçımda hafif yağlanma belirtileri görsem de bir gün daha yıkamadım mesela ve normal yıkama düzenine alıştı saçım).

Bütçeniz yeterliyse, kesinlikle denemelisiniz..
Sevgiler..

6 yorum:

  1. ben her birini 60 ar liraya almıştım :) ama çok güzel şampuan da krem de şimdi de davines kullanıyorum canım,onu öneririm çok iyi :)

    YanıtlaSil
  2. bende bugün alıcam.erkeğm onu başta bi belirteyim (:

    çok döküldü saçım mevsimsel olarak sanırım.şuan durdu dökülmesi ama cansız ve çok yıprandı.adam gibi bi şampuan bulamadım.markette satılan şampuanlar bana göre çok kalitesiz.bende loreal expert almaya karar verdim.inşallah işime yarar ?

    YanıtlaSil
  3. Lüzumsuzisleruzmani: ben de cok memnunum hem de cok bereketliler 6 ayda anca bitirenildim:) davines de aklimda blogunda okuyorum zaten ozellikle kremi denemek istiyorum..
    Adsiz: dokulmeyle ilgili bir vaadi yok sampuanin.. Ama cansizlasan saclarina iyi gelecegi kesin. Daha ucuz bir alternatif olarak the body shop rainforest balli sampuan ve kremi onerebilirim nemini kaybetmis saclar icin iyi secenekler..
    Blogumu okuyor olmana da cok sevindim:)

    YanıtlaSil
  4. sanırım saç tipimiz aynı banada iyi gelir umarım

    YanıtlaSil
  5. Şu an kuaförlerde satılan tüm seriye buradan ulaşabilirsiniz Loreal Şampuanlar

    ben buradan ikisini toplam 104 liraya aldım

    YanıtlaSil
  6. Saç kremleri konusunda Loreal çok başarılı iyi bir paylaşım teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...