1 Mayıs 2013 Çarşamba

Real Techniques Expert Face Brush

Real Techniques fırçalardan devam ediyoruz, ilk yazdığım fırça Blush Brush hakkındaki yazıma BURADAN ulaşabilirsiniz. Elimdeki bütün Real Techniques fırçalardan çok memnunum cidden , bu fırça da işini çok çok iyi yapan, fiyatıyla birlikte ele alındığında kesinlikle alınası bir fırça.





Tekli fırçaların hepsinde olduğu gibi bu fırça da tek başına ayakta durabilecek şekilde tasarlanmış:)

Fırçayı ilk elime aldığımda yüz uygulaması için küçük gelmişti açıkcası ama boyutunun da gayet optimal olduğunu anladım kulladıkça, burun kenarlarına dahi uygulama yapabiliyorum bu fırçayla.

Fırçanın kılları sentetik ama çok yumuşak ve kaliteli. Birçok kez yıkadım tek bir kıl bile dökülmedi.

Benim en çok sevdiğim özelliği fondöten/renkli nemlendirici uygularken çizgi çizgi görünüme yol açmaması ve doğal bir uygulama sağlaması.

Fırçanın kılları gerçekten çok sık ve ürünü emerek ürün ziyanına yol açmıyor.

Ben bu fırçanın herhangi bir kötü yanını göremiyorum , zaten MUA 'dan da 4.8/5.0 alarak  olayı bitirmiş kendisi:)

Fırçayı 12 Euro'ya satın aldım kargo ücreti de yanlış hatırlamıyorsam 5 Euro'ydu. Ben birden çok ürün satın aldığım için hepsinin kargo ücretini 5 Euro olarak ödedim.

Son olarak kendi seçtiğiniz Skin Blossom ürününü hediye edeceğimiz hediye çekilişine katılmak için TIK TIK!

Sevgiler...

2 yorum:

  1. bu fircayi cok ama cok seviyorum gercekten herkesn almasi gereken bir firca :-)

    YanıtlaSil
  2. ben de fondoten icin bunu tercih ediyorum, cok sivi kivamli fondotenleri fazla emdi ama daha krem olanlarda muhtesem is yapiyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...