6 Mart 2011 Pazar

Sephora Şeftali Ruj:)

Döne dolaşa şeftali rengi bir ruj lipstick aramaktaydım, Sephora'da buldum aradığımı. Bu arada Sephora'da bazı ürünlerde hala indirim var. Örneğin Mineral Flowers kremleri 10 TL, Sephora far paletleri var fiyatını hatırlamıyorum, 30 ml'lik parfümler 49 TL.
Neyse rujumuza dönelim:
Sephora Lip Attitude Glamour G03






Bu rujdan çok çok memnunum gerçekten, dudağı kurutmuyor, çok güzel renk veriyor, kokusu çok hafif ve güzel, kremsi bir yapısı var. Fakat kalıcılığı çok iyi değil.
Rengineye bayılıyorum, bu tonlarda ruj arayanlara duyurulur=)

6 yorum:

  1. aynı anda turuncu ruj tanıtmısız bloglarımızda:)
    http://www.kraliceleoparus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bu serinin renkleri, yapısı, kokusu çok güzel ama kalıcıklarından ben de memnun değilim..
    rengi çok hoşmuş bu arada güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  3. ben hiç sephoranın rujlarını denemedim. denenmeliymiş ama ;) keşke dudakta duruşunu görebilseydim ;) Ama renk süper görünüyor...

    YanıtlaSil
  4. Tam Style allıkla kullanmak istediğim ruj:)
    Çok beğendim:)
    Ne kadara aldın?

    YanıtlaSil
  5. suuppeer renk,paylaşım için tesekkürler...
    takipteyim artık :)sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. itsbea: Hemen baktım canım , seninki de çok hoşmuş:) Bu arada kullandığımız çoğu ürün aynı..
    alice: Sen de seninkiler güle güle kullan.. Arada bir tazeleyiveririz napalım:)
    SWL: dudakta swatch fotosu çekemiyorum ben bir türlü:( Renk hiç anlaşılmıyor. Teşekkür ederiiim
    eliza Bennet: ben de bu ruju style allıkla kullanmak için aldım desem:) Çok doğru bir seçim ikisi mükemmel oluyor cidden.Fiyatı : 27 TL
    fashiONözge: Ben teşekkür ederim cnm:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...