12 Mart 2011 Cumartesi

The Body Shop Seaweed Clarfying Toner

Bu yazıma TBS'ye bir çağrı ile başlmak istiyorum: ' TBS artık seaweed serisinde 2 al 1 öde yap noooolur:((('


Bu toniği  geçen 2 al 1 öde'de almıştım, ama ben tonik tüketemiyorum. Aylardır kullanıyorum ve henüz şişe yarılanmadı. Bu tonik iyi hoş da temizleyici özelliği çok iyi değil bence. Kokusu çok güzel, çok hafif. Alkolsüz olması güzel, hem alkol alkol kokmuyor hem cildi yakmıyor. Fakat bu tonikle cildimi sildikten sonra bir de Lancome Tonique Eclat D'arpege ile silince , pamuk resmen renk değiştiriyor:) Lancome'un bol alkollü bir tonik olduğunu da ekleyeyim. Bu tonik Seaweed serisinden tekrar almayı düşünmeyeceğim tek ürün sanırım.
Fiyatı: 19.90 TL

3 yorum:

  1. nedense bende tbsnin toniklerinin işe yaramadığını düşünüyorum bende de çay ağacı serisi var temizleme jeliyle yıkadıktan sonra tonikle siliyorum birde o seri çok fena kokuyo keskin bir kokusu var ve pamukta hiç öyle kir fln göremiyorum :/

    YanıtlaSil
  2. ben bu tip tonikleri durup dururken suratım temizlensin ama hiç keyfim yok temizleyecek zamanlarımda kullanıyorum,o zaman biraz kir oluyo işte :)

    tbs indirim yap! o kadar :P

    YanıtlaSil
  3. tubis:aynen canım:(
    ElanorTiwele: Evet hatta geç bu 3 al 2 ödeleri TBS:) 2 al 1 öde isteriz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...