9 Mart 2011 Çarşamba

Kenzo Amour Florale Edition

Bu parfümü , bir cheapsmells kampanyası sırasında , kokusunu bilmeden almıştım. Biraz da işman oluştum ama bu parfüm benim en akıllıca internet alışverişim olmuş. Bayıldım da bayıldım:)
50 ml EDT olan parfümcüğümün çok kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim malesef. Ama süper ötesi bir  koku cidden. Tarif etmeyi hiç beceremem ama hafif pudralı, buram buram çiçek kokan bir parfüm arıyorsanız hiç durmayın, ne yapın edin bulup alın bu parfümü.
Ben cheapsmells'den 45 TL gibi bir fiyata almıştım ama indirimdeydi o zamanlar, şimdi biraz  pahalı.
Sevgiler...
Bu arada dün işten eve tam 4 saatte geldik (normalde 20 dk ) , rezaletin önde gideniydi, Ankara Büyükşehir Belediyesi'ni bu kadar titiz davrandığı için tebrik ediyorum!!!!!

5 yorum:

  1. Cheapsmells'e bayılıyorum, bnm de pişman olduğum bir alışverişim olmuştu, hem de maalesef 100 ml almıştım. Neyse nadir de olsa kullanıyorum araya çeşni olsun diye :)

    Çok güzel kar yağdı gerçekten... Bu gece de çok yağacakmış ama yarın etkisini yitiriyormuş.

    YanıtlaSil
  2. Benim parfumum bu, canim, super otesi bir seeey! Kenzonun zaten her parfumu guzeldir,benimki de dibine geldi artik:( stoklamam lazim. Eveet, biz de yurtda mahzur kaldik :D

    YanıtlaSil
  3. Kitapçı kız: Aslında parfüm alırken buralardan denemekla lazım ama ucuz görünce sabırızlık yapıp alıp geçiyoruz:)
    Eva : Ben bu parfümün Türkiye'de çok bilinmediğini düşünüyordum benim gibi birini görmek güzell=)

    YanıtlaSil
  4. Ankara'ya bir tebrik de benden olsun. Melih Gökçek bilhassa şahanedir asdakadjakl :D

    Bu parfümü ben ölürcesine seviyorum. İnanılmaz kalıcı duruyor ben de. Cs bi ara iyi inidirim yaptı Kenzolarda

    YanıtlaSil
  5. cnım şu an cheapsmellsde kofresi inanılmaz indirimli bak istersen

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...