23 Eylül 2013 Pazartesi

Wellmax Hyaluron Yüz Temzileme Köpüğü - Kremi

Yüzünü jel/köpük gibi ürünlerle yıkayıp arındırmadan rahat edemeyenlerdenim, nemlendirici sürmeye üşensem bile yüzümü yıkamaya kesinlikle üşenmiyorum çünkü kendimi rahat hissedemiyorum. Hal böyle olunca en sık bitirdiğim cilt bakım ürünleri yüz temizleyiciler oluyor. Her seferinde de değişik markalar deniyorum, geçen haftalarda Lilakutu tarafından denemem için gönderilen Wellmax markasının bu ürününü kullanmya başladım,  bir süredir kullandığıma göre artık yorumlayabilirim:)





Ürünün en önemli iddiası çok yumuşak ve derinlemesine temizlik sağlıyor olması. Bu vaadini yerine getiriyor bence. Öncelikle gerçekten çok nazik bir ürün, cildi kurutmuyor. Temizleme konusunda da oldukça başarılı her zamanki gibi bu ürünle yüzümü yıkadıktan sonra denemek için tonikle üzerinden geçtim  ve pamukta hiçbir kalıntı yoktu.

Kremle köpük arasında bir yapısı var cilde kolayca dağıtılıyor.

Çok hafif meyveli bir kokusu var.

Çok az miktarda ürün tüm yüze yetiyor, oldukça uzun süre gideceğini düşünüyorum.

Ürünün ambalajı belki daha kaliteli ve cazip olabilirmiş ama bu ambalaj da kullanım zorluğu yaratmıyor.

Ürün 150 ml ve BURADAN 79.90 TL'ye edinebilirsiniz.

Daha önce hiç duymadığım bir marka olduğundan kendim bir şans vermezdim belki ama deneyince memnun kaldığım bir ürün oldu. Benim karma cildimi bile çok güzel temizledi, cildimde hiç gerilme hissetmedim, kuru-normal ciltliler özellikle sevecektir ama tüm cilt tiplerine uygun bence. Yani neymiş,  yeni markalara şans vermek lazımmış:)

İçerik listesini aşağı ekliyorum, ben pek incelemedim ama sabun içermiyor:)



Son olarak çok iddialı bir diğer Wellmax cilt bakım ürününü de size hediye edeceğiz, takipte kalın:)

Sevgiler...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...