6 Temmuz 2013 Cumartesi

Son Zamanlarda Gelenler!

Son zamanlarda beni sevindiren birkaç paket aldım, ürünleri kullandıkça ayrıca yorumlayacağım tabi ki ama bir öngösterim yapmadan duramadım:)


En son gelen paketle başlayayım, bu paketi hiç beklemiyordum, büyük bir heyecanla açtım haliyle:) Karton torbadaki Yves Saint Laurent yazısını görünce  daha da bir mutlu oldum. Torbanın içerisinden çok şık bir makyaj çantası , onun içinden de  Babydoll maskara , göz kalemi ve göz makyajı temizleyicisi çıktı. Göz kalemini zaten kullanıyordum, muhteşem bir göz kalemi olduğunu söyleyebilirim, yakında blogda her birini ayrı ayrı yorumlayacağım zaten. Maskarayı çok merak ediyorum:)

Yöntem PR'a teşekkür ediyorum bu güzel paket için.


Bu hafta içinde aldığım bir diğer paket LilaKutu'dandı . İki ayrı kutudan birer set Revigen  şampuan ve saç kremi çıktı. Bir seti yakında sizlere hediye edeceğim, beklemede kalın:)

Benim de saç dökülmesinden muzdarip olduğumu biliyorsunuz ben de en kısa sürede bu ikiliyi deneyip blogumda yorumlayacağım.

Lilakutu'ya ve Sevil Hanım'a teşekkür ediyorum bir kez daha...






Bu haftanın başında gelen Dove paketi de çok detaylı düşünülmüş bir paketti. İki katlı olan kutunun kapağını kaldırdığınızda sizi yastık üzerinde iki tel saç karşılıyor:) Ayrıca kutunun kapağında büyük bir ayna var, kutunun altında bulunan çekmeceyi açtığınızda da Dove saç dökülmesine karşı serinin ürünleri çıkıyor. Kutuyu makyaj malzemelerinizi saklamak için bile kullanabilirsiniz:) Kutudan çıkan ürünlerse şampuan, saç kremi, saç maskesi ve serumu. Öncelikle saç serumunu denemek istiyorum, zaten denemek istediğim bir üründü. Elimdeki şampuan ve saç kremini bitirdikten sonra da bu seriyle devam edip yorumlarımı paylaşacağım. Hangi birini kullanacaksın diyebilirsiniz ama yaz geldiğinden beri her gün duş alıyorum ve şampuan yetiştiremiyorum:)

Seri 2 haftada dökülmeyi azaltmayı vaat ediyor , bakalım etkisini gözlemleyebilecek miyim. Eğer gerçekten etkiliyse uygun fiyatıyla tercih sebebim olabilir.

Dove'a ve Aytaç Bey'e de teşşekür ediyorum bu özenli paket için...

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...