20 Temmuz 2013 Cumartesi

Cyrene Aloa Vera Yüz Toniği

Doğal ürünler kozmetikte de tercih sebebi artık malumunuz, ben biraz geriden takip ediyorum bu furyayı ama doğal ürünleri kullanırken de içim çok daha rahat oluyor orası ayrı! Cyrene markası bu toniği %100 doğal olarak lanse ediyor ve aşağıda görebileceğiniz gibi gayet yalın bir içeriğe sahip.




Aslında bu tarz doğal ürünleri kullanmayı çok sevemiyorum ben, benim için kozmetik dediğin güzel kokacak:) Böyle bir takıntım olmasına rağmen bu toniği severek kullanıyorum. Hafif bitkisel bir kokusu var ama rahatsız edecek boyutta değil.

Ürünü istediğiniz sıklıkla , pamuğa dökerek uyguluyorsunuz. Ben sadece akşamları yüzümü yıkadıktan sonra kullanıyorum.

Ürünü uyguladıktan sonra cildinizin bir miktar gerildiğini hissediyorsunuz. Aslında bu gerginlik cildi kuruttuğundan dolayı değil, gerçekten cildi gerginleştiriyor,sıkılaştırıyor.

Ben ilk denememde yüzümü tonikledikten sonra özellikle nemlendirici kullanmadım. Ve toniğin cildi çok güzel matlaştırdığını ve yağlanmayı geciktirdiğini gözlemledim. Gözenekleri küçültür mü bilemem ( o kadar uzun süredir kullanmıyorum) ama bu küçültebileceğinin habercisi olabilir:)

Ürün cruelty free.

Kısacası kendinize uygun fiyatlı, doğal bir tonik arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Benim için tek eksisi kokusu ama doğal ürünlerde koku konusunu es geçmek gerekiyor.

Ürün 200 ml ve 19 TL gibi uygun bir fiyatı var. Ürünü BURADAN ücretsiz kargo ile satın alabilirsiniz.

Cyrene markasının bir de argan yağını kullanıyorum, onu da en yakın zamanda yorumlayacağım ve bu iki üründen de size hediye edeceğiz, beklemede kalın:)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...