23 Temmuz 2013 Salı

Cyrene Argan Yağı

Cyrene markasının toniğini çok kısa süre önce ŞURADA tanıtmıştım, bugün sıra argan yağında!





>Bu argan yağının içerik bilgisini bulamayacaksınız çünkü %100 argan yağından oluşuyor ve parfüm, renklendirici vırt zırt içermiyor.

> Gördüğünüz gibi damlalıklı bir ambalajı var, damlalık umduğumdan daha stabil çalışıyor, istediğiniz miktarda ürünü rahatlıkla alabiliyorsunuz, sevdim!

> Ben öncelikle ürünü cildimde denedim, gece serumu niyetine yatmadan önce üç damla kadar ürünü cildime dağıttım. Ben karma ciltli olduğumdan benim cildime biraz ağır geldi ve tam anlamıyla emilmedi, direk uyuduğumdan sıkıntı olmadı ama cildim yapış yapış kaldı açıkcası. Ama sabah uyandığımda  cildimde güzel bir parlaklık vardı! Uzun süre kullanmadığım için siyah nokta, sivilce yapar mı bilmiyorum . Karma ve yağlı ciltliyseniz yağları cildinizde kullanmanızı önermem ama özellikle kuru ciltlilerin bayılacağını düşünüyorum.

> Saç kullanımında ise ben öncelikle temiz saçıma saç uçlarına sürerek denedim, biraz fazla kaçırmış olmalıyım ki saçlarım kuruduğunda saç uçlarım ağırlaşmıştı ve yıkanmamış gibiydi, daha sonra korkup bu şekilde tekrar denemedim. İkinci denemem kirli saçın tümüne bakım amaçlı sürmek şeklinde oldu, ürün bu şekilde oldukça başarılı , yıkamanın ardından saçı güzel nemlendirip parlattığını görüyorsunuz.

> Henüz denemedim ama tırnak diplerinde de çok başarılı olacağını düşünüyorum.

> Ürün 20 ml ve 29.90 TL . Ürünü BURADAN inceleyip ücretsiz kargo ile satın alabilirsiniz!

Cyrene markasınnın tanıttığım iki ürününü de hediye edeceğimiz bir hediye çekilişi başlatacağım birazdan, beklemede kalın:)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...