11 Şubat 2013 Pazartesi

Yves Rocher'den Gelen Paket!

Artık hepiniz biliyorsunuzdur geçenlerde Yves Rocher mükemmel bir 90'lar Partisi düzenledi. Pek tabi ki parti İstanbul'daydı ve bendeniz katılamadım. Parti davetine katılamayacağımı bildirdiğimde , Yves Rocher PR sorumlusu Niran Hanım herzamanki hassas tavrıyla  bana da partide hediye edilecek paketten hazırlayabileceklerini söyledi , bana da mutlu olmak düştü:)

Bu güzel paketi Ankara Cepa mağazası müdürü Tuğçe Hanım hazırladı, paketin içeriğini zaten diğer bloglarda gördünüz ama bu şirin mor sepete bayıldım:)





Ürünleri denedikçe yorumlayacağım. Zaten Felt Tip Eyeliner'ı BURADA , Purbleuet Göz Makyajı Temizleyicisinin tek fazlı olanını ise BURADA anlatmıştım. En çok bronzerı merak ediyorum çok paketine bayıldım.

Niran Hanım'a ve Tuğçe Hanım'a teşekkürlerimi iletiyorum.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...