18 Ekim 2012 Perşembe

Taze Bittiler #14

Tam on dördüncü "Taze Bittiler" yazımı iftiharla sunuyorum:)

ŞURADAKİ bitenler yazımda da söylediğim gibi son zamanlarda bitirdiğim ürünler fazla birikmişti ve ürünleri üçe bölmüştüm. İkinci partiyi yazma zamanı geldi.


1) The Body Shop Originals Green Apple Duş Jeli : Bir ara Originals serisi duş jellerine takmıştım, hatta BURADA da yazmıştım.  Bu da serideki en sevdiğim duş jellerinden biri. Yeşil elmalı, tam olarak ekşi yeşil elma gibi kokuyor, çok güzel temizliyor. Çok fazla kullandığım için bir süre almayacağım ama ilerde tekrar alabilirim.

FİYAT: 250 ml , 9.90 TL

2) Yves Rocher Protectyl Vegetal After Sun : Bu ürünü BURADA uzun uzun anlatmıştım. Ağır kokusu dışında memnun kaldığım bir after-sun oldu. Kolayca da bitirdim , tavsiye ederim.

FİYAT: 150 ml , 24.90 TL

3) Superdrug Cranberry & Pomegranate Body Polish : Watsons'ta satılan Superdrug markasının denediğim en iyi ürünü diyebilirim. Narlı ve yaban mersinli bu vücut scrubının içinde nar çekirdekleri ve yaban mersini kabukları var. Ürün çok güzel kokuyor ve kremsi bir yapısı var. Cildi de güzel yumuşatıyor. Uygun fiyatlı bir scrub arıyorsanız deneyin derim.

FİYAT: 200 ml , 6-7 TL

4) Lush Duş Jelleri : BURADA tek tek hepsini tanıtmıştım, ışınlanınız lütfen:)

FİYAT: 100 ml : 19 TL
            250 ml : 36 TL
            500 ml : 56 TL

5) Nivea Soft Krem : Klasik Nivea Krem, her zaman çok sevdim:) Lacivert kutulu olan gibi yağlı olmayan , hafif bir krem. Çok güzel nemlendiriyor, kokusuna lafım yok zaten. Her zaman bir klasik olarak kalacak bence...

FİYAT: 300 ml , 10 TL

6) Yves Rocher Beaute des Pieds Lavantalı Ayak Kremi : ŞURADA yorumlamıştım. Hafif , orta derecede nemlendiren, günlük bir ayak kremi. Buram buram lavanta kokuyor. Lavanta kokusunu pek sevmem ama bu serinin kokusunu seviyorum. Yoğun nasır ve kuruluk probleminiz yoksa tavsiye ederim.

FİYAT: 50 ml , 16.90 TL

7) Lapitak Ayak Kremi Testerları : ŞURADA elime geçtiklerinden haberdar ettiğim 13095 adet krem testerını bitirdim ve orjinal boy kremi açtım. Hala ayrıntılı yazılarını yazmamış olabilirim ama yazacağım kararlıyım:) Çok çok memnun kaldığım bir ayak kremi, problemli ayaklarınız varsa mutlaka denemelisiniz, problemli ayaklarınız yoksa ve pamuk gibi ayaklarınız olsun istiyorsanız yine denemelisiniz:)

FİYAT: 60 ml , 8 TL

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...