1 Mart 2012 Perşembe

Taze Bittiler #9

Taze bittiler yazılarını çok sevsem de çok zahmetli yazılar olduğundan  fotoğrafları haftalarca klasörde bekletiyorum. Neyse bu bittiler yazısı başlığı pek hak etmiyor zira 1-2 ay öncesinde bitirdiklerim olacak bu postta.

1) Vichy NormaDerm Yüz Temizleme Jeli: Yazısı BURADA. Oldukça memnun kaldım , çok da bereketli bir üründü, 250 ml'yi 6-7 ayda bitirdim sanırım. Normal, karma ve yağlı ciltlilere şiddetle tavsiye ederim.
FİYAT: 35 TL (250 ml) ( Kampanyalara denk getirebilirseniz tadından yenmez )

2) Cettua Makyaj Temizleme Mendilleri: Yazısı BURADA. En memnun kaldığım makyaj temizleme mendilleri, dokuları biraz daha yumuşak olsaydı süper olurdu.
FİYAT: 1.90 TL ( Paket içeriği:15 adet )

3)L'Oreal Expert Serie Absolut Repair Saç Serumu: Yazısı BURADA. Çok sevdiğim ve bittiği için karalar bağladığım bir üründü. Kullandığım en iyi saç serumu budur, biraz pahalı ama fiyatını fazlasıyla hak ediyor. Elimdeki serumlar bitince paraya kıyıp alabilirim:)
FİYAT: 50-60 TL (50 ml)

4)Avene Termal Su: Bu ürünü yazamadan bitirdim:( Yakında yazısını yazarım ama çok çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Tamam cilt bakımının vazgeçilmez öğelerinden biri değil ama çok severek kullandığım ve faydalarını gördüğüm bir ürün oldu. En yakın zamanda büyük boyu alınacak. ( Bu küçük boy hemencecik bitiyor yahu)
FİYAT: 12 TL (50 ml)

5) The Body Shop SeaWeed Clarfying Tonik:Yazısı BURADA Çok yumuşak ve pek de işe yaramayan bir tonikti. O kadar uzun süre raf bekledi ki bozulmuş içinde kırıntıya benzeyen şeyler oluşmuş.. Tavsiye etmem.Çöpeee...
FİYAT:25 TL (250 ml)

6) Watsons Ballı Saç Maskesi: Yazısı BURADA. Kullandığım süre boyunca bundan çok memnundum fakat sonlarına doğru fazla ağır gelmeye başladı. Saçdan durulaması zor ve saçı biraz ağırlaştırıyor. Onun haricinde fena değil , güzel kokuyor ve saçı çok güzel yumuşatıyor. Şimdi biralısını kullanıyorum, ballıdan daha memnundum. Fiyatına oranla gayet iyi, tavsiye ederim.
FİYAT: 8-9 TL (500 ml)

7) Dalan D'olive El Kremleri: Bu kremler çok yoğun formüllü ve oldukça yağlılar. Nemlendiricilikleri iyi fakat, bu kadar yoğun bir kremin nemlendiriciliği daha iyi olabilir. Elde yapış yapış bir his de bırakıyor malesef. Ama o kadar güzel ve temiz kokuyorlar ki bütün eksilerini göz ardı edebilirim:) Bu kremin daha hafif yapılı olan bir çeşidi daha var ve onun yapısını çok daha fazla beğeniyorum fakat o büyük boy hem de daha pahalı:) Çantaya atmak için birebirler, tavsiye ederim.
FİYAT: 0.75 TL (15ml)

8) La Roche Posay Effaclar Duo: Yazısı BURADA .Bu kremi düzenli kullanamadım gitti. Fakat düzenli kullanımda gözenekleri küçültmeyi , küçük cilt sorunlarını gidermeyi ve nemlendirmeyi vaad ediyor. Ve bunları yerine getireceğine inanıyorum zira benim düzensiz kullanımımla bile cildime iyi geldiğini gözlemledim. Yarım yamalak kullandığımdan tavsiye ediyorum ya da etmiyorum diyemeyeceğim.
FİYAT: 45 TL ( 40 ml

9) Max Factor MasterPiece Maskara: Bu maskara lilakutu'dan çıktığında çok sevinmiştim. Daha önceden de kullanıp oldukça memnun olduğum bir maskaraydı. Fakat bütün sürme girişimlerim göz altlarıma dökülen maskara kırıntılarıyla sonlanınca maskaramız çöpe gitmek zorunda kaldı. Sanırım çok eski bir tarihte üretilmiş.
Tester Ürün.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...