4 Ocak 2012 Çarşamba

2011 Favorilerim - Makyaj

Çok fazla ve sık makyaj yapmıyorum ama yaptığım günler %80 bunları kullandım bu yıl. Özellikle ten ürünleri her makyajda aynıydı:)






 1)ELF eye brow kit: Bu kaş kitini her gün kullanıyorum, koyu kısmıyla boşlukları doldurup, açık kısmıyla sabitliyorum ben. Şu an medium rengini kullanıyorum, dark ve medium renklerinin karşılaştırması ŞU POSTTA. Çok memnunum koyu kısmının panı göründü malesef umarım bitmez, biterse alamayacağım bir ürün malesef:(
ELF Uk sitesinden 3.5 Pound'a alabiliyorduk eskiden:(

2)The Balm Frat Boy Allık: Rengini bir türlü doğru fotoğraflayamadığım ennn güzel allığm. Yazısı BURADA. Çok memnunum aldığımdan beri diğer allıklarımın pabucu dama atıldı.
8.5 gram 35 TL( sık sık %30 indirim ya da 3 al 2 öde oluyor)

3)The Body Shop ColourGlide 57: Bu rujların yapısına bayılıyorum , ayrı postunu ve swatchunu yapmamışım en yakın zamanda yaparım. 57 numara çok tatlı bir pembe ne çok soluk ne ben buradayım diyor, ben The Balm Scoop'a benzetiyorum. Makyaj ürünlerinde 2 al 1 öde olunca 2 adet daha ruj alacağım bu seriden biri 48 numara , diğerine henüz karar vermedim:)
Yanlış hatırlamıyorsam 24-25 TL civarında bir fiyatı var.

4)Sephora Lip Attitude G03: Bu bir rujda olabilecek en güzel ve mat şeftali renk bence . Yazısı ve swatchları BURADA. Çok severek kullanıyorum, hiçbir eksisi yok.
Fiyatı 27 TL idi en son

5)L'oreal Telescopic Maskara- Carbon Black: Uzatma özelliği çok iyi olan bir maskara, çok fazla hacim vermiyor ama verdiği görüntüyü çok seviyorum. Plastik fırçalı olması beni biraz tedirgin ediyor, plastik fırçaların kirpiklere daha çok zarar verip döktüğünü düşünüyorum. Mümkün olduğunca az maskara sürüyorum günlük hayatta fakat süreceksem elim hep buna gitti bu yıl.
40 TL civarında.

6)Stila Far ve Allık Paleti: Bu paleti çook seviyorum. Farların rengi tam benlik, sol üstten  Bouquet, Twig, Coral(Allık) , Jezebel. Bouqueti çok fazla kullandım, çukurlaştı bile, göz kapağına ve kaş altlarına çok doğal bir aydınlık veriyor. Jezebel de çok doğal ve tatlı bir renk, Twig simli ve koyu olduğundan pek kullanmadım ama o da çok şık bir renk. Coral allık ise NARS Orgasm'a dupe olabilir , tek eksiği kalıcılık. Bu palete rastlarsanız mutlaka alın, çok seveceğinize eminim. Paletin yazısı ve swatchları için TIK TIK!
 Ben 27 TL'ye almıştım.

7) Catherine Arley Silky Touch Pudra 5 Numara: Daha önce 6 numarasını ŞURADA anlatmıştım. Bu 5 numarası kışın 5 yazın 6 daha uygun oluyor bana. Kapatıcılığı, kokusu dokusu çok güzel bence, fiyatı da çok uygun. Tek kötü yanı ambalajının çok uyduruk olması ve çantaya atılınca pudranın parçalanması. Bu fiyata kesinlikle alınır, tavsiye ederim.
4-5 TL arasında değişiyor fiyatı.

8) Stila renkli nemlendirici -Light 03: Bende iki rengi var Light 02 ve 03 , her ikisinin de ayrıntılı postu ve swatchları için BURAYA... Çok memnunum, yazdan beri 03 numarasını kullanyorum tam oluyor ama biraz daha açılırsa rengim 02'ye döneceğim. 03 numarasını yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum, bugün yarın biter demeye başlayalı 4 ay oldu hala bitmedi:)  Çok bereketli bir ürün. Cilde güzel bir aydınlık ve ışıltı veriyor, ton farklılıklarını gideriyor, yağlı ciltliyseniz üzerine matlaştırıcı bir pudra geçmeniz gerekebilir.
Ben 20 TL civarında cheapsmells'den almıştım, arada Limango'da da çıkıyor hemen hemen aynı fiyata.

9)Yves Rocher Luminelle Loose Powder: Bunun yazısı da BURADA. Bundan  çok memnundum aslında ama kış bastırıp da sabah kalkmak zorlaştıkça , kabından dolayı kullanmaya üşenmeye başladım. Şöyle ki pudra pufuyla kullanınca gözenekleri kapanıyor bir süre sonra, kapağına döküp fırçayla sürünce ya az ya çok geliyor, kapağını açınca her taraf pudra oluyor. Sevmedim ben bu tuzluk tarzı kapları, oysa pudra gayet güzel, güzel kokuyor, ten makyajının kalıcılığını artırıyor, matlaştırıyor daha ne olsun. Tam 23 gram ve bitirmek imkansız, 1 yıl kullanım süresi var 1 yıl dolana kadar kullanacağım sonra çöpe atıp The Balm Hot Mama alacağım:) Toz ürünlerdense presslenmiş ürünleri tavsiye ederim size de..
23 Gr 17 TL

10) Rival de Loop Dudak Kalemi - Natural: Bunu göz kalemi olarak kullanmak için aldım, göz pınarlarına sürünce hem aydınlık veriyor hem de gözü büyük gösteriyor. Rengi de çok doğal ne çok beyaz ne çok pembe, oldukça yumuşak bir yapısı var, şiddetle tavsiye ederim.
Fiyatı 1.90 TL

11)L'oreal De-Crease Far Bazı: Bu far bazını ŞURADA yorumlamıştım. Farın rengini çok güzel vermesini sağlıyor, kalıcılığını da artırıyor. En güzel yanı da far sürmeyecek olsanız bile, bunu tek başına sürdüğünüzde çok güzel bir aydınlık veriyor olması. Sürümü kolay, yumuşacık bir dokusu var, gloss şeklindeki kabı bence başarılı. Jar içindeki Far bazlarına kesinlikle bunu tercih ederim.

7 Dolara almıştım zamanında.


İşte böyleee=)

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Canim bu loreal mascara benim favorimdi ama maalesef artik almanyada satilmiyor : ( Eger buna benzer bir mascara bulursan bana lütfen yaz olurmu? Birde ben fircasini tam sevmistim, kim dediyse uydurmus, hicde dökmüyor tedirgin olma, özellikle böyle lastik fircasi olanlara bakiyorum ama es deger birsey bulamadim hala : )

    YanıtlaSil
  2. FİYATLI VE AYRINTILI,NET, DOĞAL KARŞILAŞTIRMALI ÜRÜN YORUMLARINIZI ÇOK SEVİYORUM..

    SEVGİLER..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...