21 Ocak 2012 Cumartesi

Watsons - Rossman Alışverişi

Ankara Kentpark AVM'de Rossman ve Watsons neredeyse karşı karşıya ve Kentpark'a sırf bu yüzden gidilir:) Son gittiğimde de bunları aldım...


1) Watsons Cream Shower: Bunlardan arada alıp kullanıyorum , bol kepçe kullansanız da içiniz acımaz çünkü çok ucuz:) Bu ğembe olanı da çok hafif ve güzel kokuyor tavsiye ederim.
Fİyat: 1.99 TL

2) Watsons H Bella Gül ve Karışık Meyveli El Kremi- 80 ml: Bu el kreminin kokusuna bayıldım, yapısı da oldukça güzel , yağlı değil yapış yapış yapmıyor eli. Fakat nemlendiriciliği yeterli değil , 10 dk içinde krem sürmemişsiniz gibi oluyor. Kokusu , yapısı ve gramajına oranla uygun fiyatı hatrına sınıfı geçiriyorum:)
Fiyat: 5.99 TL

3)SYNERGEN Makyaj Temizleme Mendilleri: Daha önce ananaslısını almıştım, bir de bunu deneyeyim dedim ama demez olaydım:) Neyse yakında makyaj temizleme mendilleri için bir yazı yazacağım orada detaylı anlatırım...
Fiyatı:2.90 TL

4)Watsons Foundation Sponge: Bütün bloglarda görünce deneyeyim dedim.
Fİyatı:6.99 TL

5)Pastel Oje NO:05: Süper bir renk.
Fiyatı:1.5 TL

Sevgiler...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...