11 Şubat 2011 Cuma

Avon Color Trend Çift Uçlu Göz Kalemi

Avonun beğenebildiğim tek ürünü göz kalemleri .. Bu ara bloggarlar arasında pek meşhur olan glimmerstick diamonds göz kalemlerinden de bir ara katalogu karıştırıp almayı düşünüyorum.


Bendeki rengi Navy&Black. Kalem oldukça uzun. İki taraf da simsiz, mat, bir tarafı bildiğimiz siyah diğer tarafı çok güzel bir lacivert. Lacivert kesinlikle çiğ durmuyor gözde.  İki taraf da kolay renk veriyor, orta yumuşaklıkta. Kalıcılıkları ortalamanın üstünde.Geçen katalogdan almıştım. FİYAT: 7-8 TL

Ben bunu zaten bitiremem ama bu ürünü alınabilir buldum.
Sevgiler...

3 yorum:

  1. Bende bir avon temsilcisi olarak sizlere saç bakım ürünlerinide önermeden geçemedim.Özellikle durulanmayan saç kremleri bir harika.Ve fiyatı sadece 3.50TL.....

    YanıtlaSil
  2. Bm bu kalemden istiyorum nasıl alabilirim siyah lacivert renkte

    YanıtlaSil
  3. Bm bu kalemden istiyorum nasıl alabilirim siyah lacivert renkte

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...