18 Şubat 2011 Cuma

ELFStudio Serisi Fırçalarım

Selam Ladiess:)
Blogumu da sosyal hayatımı da çoook özlüyorum bu aralar. Tam okul tatile girdi dedim, bu sefer işler acayip yoğunlaştı, zaten gelecek hafta da okulum açılıyor :( Bir de üç hafta içinde tez önerisi vermem gerekiyor .. Ben ne zaman feraha çıkacağım a dostlar???
Neyse bu iç bayıcı konuları bari burada unutayım. Bugün sizlere çok severek kullandığım, fiyat kalite oranı 5 yıldızı fazlasıyla hak eden Elf Studio serisi fırçlarımdan bahsedeceğim.
Elfin normal serisinin fırçalarını önermiyorum, ben iki adet fırçasını denedim biri total face brush diğeri smudge eye sponge , ikisinden de memnun kalmadım.
Ama gelin görün ki elfin 3.5 Poundluk studio serisi fırçları çok başarılı.Bende 3 adet fırçası var , onlar da şöyle:
 E.l.f  Studio Complexion Brush: Bu fırça sitedeki tanımına göre allık, bronzer sürmek için ve kontürleme yapmak için kullanılıyor. Ben bu fırçayla sadece allık sürüyorum ve çok memnunum. Kılları yumuşacık ve aldığım günden beri bir tek kıl bile dökmedi. Fırça ne çok büyük ne çok küçük , şekli allık sürmek için ideal.
 E.l.f studio Powder Brush: Bu fırçalar buffer brush olarak geçiyor farklı markalarda, kendi sitesinde sıvı ve kompakt fondöten , pudra ve renkli nemlendirici uygulamalarında kullanılabileceği yazıyor. Ben hiç sıvı fondötenle denemedim, sadece pudra uygulamasında kullanıyorum. Bunun da kılları yumuşacık ve hiç dökülme yapmadı. Kullandığım pudra; max factor creme puff, bu fıırçayla uyguladığımda hem maske gibi durmuyor, hem de kapatıcılığını artırıyor, ya da bana öyle geliyor işte:)
 E.l.f  Studio Eyeshadow C Brush: Açıkcası ben farları sadece kalem şeklinde kirpik diplerime sürüyorum ve geniş far fırçalarına pek ihtiyacım olmuyor, ama basic bir fırça diye almıştım bu fırçayı. Bir göz fırçası için oldukça geniş, farı iyi tutuyor, tüm göz kapağına far uygulamak için ideal. Kılları yumuşak ve dökülme yapmıyor.
Ben fırçalarımı  iki haftada bir normal el sabunuyla yıkıyorum:) İki -üç günde bir de elf studio daily brush cleaner fıslatıyorum...O ürün de güzel ama biraz gereksi.z bir ürün , yakında tanıtcağım.
Siz Elfin hangi fırçalarını kullanıyorsunuz Ladies?? Ben bir dahaki alışverişimde stipple brushı almayı düşünüyorum..

1 yorum:

  1. ben hıc elf ten alısverıs yapmadım bu konuda bılgı verırmısınz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...