25 Ocak 2011 Salı

Sonunda 40 Soru 40 Cevap:)

Kozmetik ürünleri ağırlıklı bir blogger olarak 40 soru 40 cevap olayına ben de gireyim dedim:) Bazı konularda pek yetkin değilim ama o kadar da olur:)
CİLT BAKIMI

1. Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?

İki kez.Sabahları ekstra bir ürün kullanmıyorum, akşamları yüz temizleme jeliyle.

2. Cilt tipin nedir?

Cilt tipim karmadan yağlıya dönük.

3. Şu an kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?

The Body Shop Seaweed yüz temizleme jeli.

4. Peeling yapar mısın?

Hayır.

5. Peeling ürünün ne marka?

-

6. Nemlendiricin nedir?

La Roche Posay Hydreane Legere - The Body Shop Seaweed

7. Çillerin var mı?

Yok.

8. Göz kremi kullanıyor musun?

Hayır.

9. Cildin akneye meyilli midir?
Stresli olduğum zamanlarda tek tük çıkar.

10. Güneş koruyucu kullanıyor musun?

Kullandığım renkli nemlendirici ve fondötenleri genelde korumalı seçiyorum, ekstra bir ürün kullanmıyorum.
MAKYAJ

11. Fondötenin nedir?

Christian Dior DiorSkin Nude.

12.Kapatıcı kullanıyor musun?

Çok nadir..

13. Makyaj alt tonunu biliyor musun?

Cildim pembe alt tonlu. Macten hiç ten ürünü almadım ama Dior Nude 'de 22 bana tam uydu, MAC'te NW25 'e denk geliyor sanırım.

14. Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?

Hiç kullanmadım, bana biraz gereksiz geliyor..

15. Rimelimizi üç ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor, bu konuda ne düşünüyorsun?

Rimellerimi kurumadan ya da bitmeden atmam.

16. Hangi mascarayı kullanıyorsun?

Lancome L'Extreme.

17. Sephora mı MAC mi?

MAC.(Sephora'yı da sevmiyor değilim ama)

18. Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan faydalanırsın?

Makyaj fırçaları .

19. Far bazı kullanıyor musun?

Evet. Sephora Far Bazı.

20. Ya yüz için?

Kullanmıyorum.

21. En sevdiğin far marka ve numarası, ama tek bir tane?

Stila Makalu.( Ucuz bulup denemelisiniz kesinlikle)

22. Kalem / likit / jel eyeliner hangisini tercih edersin?

Kalem.

23. Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın?

Defalarca :)

24. Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?

Ben üşenirim onları kullanmaya :)

25. Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun?

Sadece L'Oreal'in mineral serisini denedim, bir de Nivea'nın yeni mineral serisinin ruju var. Pek elim gitmiyor bu ürünlere.

26. Favori rujun nedir?

Sephora Lip Attitude Glamour G03.(Mükemmel bir coral, çok aradım bu rengi, çok seviyorum)

27. Peki gloss?

Maybelline Strawberry Carats.(Çok seviyorum hem de çok:))

28. En sevdiğin allık hangisi peki?

Nars Orgasm, MAC Margin.

29. eBay’den makyaj alışverişi yapıyor musun?

Ohoooooo:)

30. Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun?

Türkiye'de çok pahalı lanet şeyler. Ama seviyorum kendilerini:)

31. Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?

Hayır.

32. Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın?

Her türlüsünü yapıyorum:)

33. En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?

Bembeyaz göz altları, dudağın çapından 3 cm daha büyük çapta çekilmiş dudak kalemleri.

34. Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin?

Doğalları, en doğalları:)

35. Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?

-

36. Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?

Sanırım allık:)

37. Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?

Haftanın 3 günü makyaj yapıyorsam, 4 günü sıfır makyaj dolaşıyorum:)

38. Makyajsız nasıl göründüğünü düşünüyorsun?

Ben zaten çok doğal tonlarda makyaj yaptığımdan ve cildim de çok problemli olmadığından, göz makyajı hariç pek de farklı görünmüyorum makyajlı halimden:)

39. Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka?

MAC.( Bu soruya verilen bütün cevaplar aynı ,i

40. Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?

Abartılmadığı müddetçe, hoşluğunuza hoşluk katar, ama boya küpüne batmış görüntü hiç ama hiç hoş değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...