8 Ocak 2011 Cumartesi

Lancome Bi Facil Versus Bourjois Eye Make up Remover

Artık karşılaştırma postları da yazmak istiyorum, şu an kullandığım iki göz makyajı temizleyicisinden başlayayım dedim. Biri Bourjois Göz makyajı temizleyicisi diğeri hepinizin bildiği Lancome Bi Facil.

Ben yüzümü yıkamadan önce Bourjois eye make up remover ile akıtıyorum, sonra yüzümü yıkıyorum, daha sonra tam olarak temizlemek için bi facil geçiyorum. Lens kullandığımı da belirteyim.
Lancome Bi Facil den başlayayım hassas gözler için olanı var bende, rimel setinden çıkmıştı , ufacık bir şey yani. Çalkalayıp kullanılıyor, gerçekten çok çok başarılı. Makyajı söküp atıyor, yağlı bir his de bırakmıyor. Gözlerimde yakma yapmadı.Tek kötü yanı oldukça pahalı olması sanırım. 125 ml lik şişesi çilekte bile 47  TL.
Boujois ise fiyatına göre iyi sayılabilecekbir temizleyici. Bu da çalkalanıp kullanılıyor, çift bazlı.Göz makyajını güzel akıtıyor, ama kaç kere silersem sileyim tertemiz yapmıyor. Gözlerimde yakma yapmadı, yağlı hissi azda olsa bırakıyor. Bi Facil kadar iyi değil kesinlikle. Ama bu fiyata denenebilir Ben Rossman'dan almıştım. 200 ml gramajı olan ürünün fiyatı: 17 TL.

2 yorum:

  1. ben çok fazla göz makyajı temizleyicisi değiştirdim. Tam olarak aradığımı bulabildiğimi de söyleyemem açıkcası. En son artık loreal'de durdum diyebilirim aramayı bıraktığım için.
    Lancome pahalı imiş gerçekten ama bourjois'i merak ettim. Normalde onun makyaj malzemelerinin de fiyatı yüksekti pek yaklaşmamıştım o yüzden:D Rossman'ı bi de ben ziyaret edeyim yarın:D zaten çok ayrı kalamıyoruz:D:D

    YanıtlaSil
  2. hande ne yapıyor: Ben de her bitişinde yeni ürün alıyorum çok eğlenceli:) Ama ciddi anlamda kötüysekullanmak işkenceye dönebiliyor..Bugün Rossmandaydım hala vardı aynı fiyata:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...