18 Haziran 2016 Cumartesi

Sleek Matte Me - Vino Tinto Mat Likit Ruj


Herkese yeniden merhaba! :)

Bugün sizlere bana çook yakın arkadaşlarım tarafından hediye olarak alınan ve Türkiye'ye yeni gelen Sleek markasının VINO TINTO isimli mat rujundan bahsedeceğim.


Ürün, içinde mürdüm tonları barındıran inanılmaz güzel bir bordo.


Kalıcılığın 10 üstünden 10! :)


Başlığı ise kullanışlı ama The Balm markasına ait mat likit rujlar kadar kolay uygulanmıyor. :( Tazelenmesi de kolay ama birazcık dudakları kurutuyor bu yüzden dudaklarınıza sürmeden önce kesinlikle lip balm da sürün.


Tek katta bile gördüğünüz gibi rengini oldukça net veriyor. Boş gözlerle yapılacak makyajlar için mükemmel bir ruj rengi! Kısacası ürünü çok sevdim. :)

Sleek markası, Ankara'da sadece Mithatpaşa Caddesi'ndeki Gratis mağazalarında satılıyor diye biliyorum.
Giderseniz buna ve markanın diğer ürünlerine kesinlikle bakın. :)

Burdan, bebişlerime yeniden çok teşekkür ediyorum! :)

Yazımı okuduğunuz için sizlere de çok teşekkür ederim :*
<3









1 yorum:

  1. Merhaba arkadaşlar

    İnternetten alışveriş yapmayı seviyor ve cashback sistemini kullanmıyor iseniz çok şey kaybediyorsunuz demektir  ben açıkçası sırf cashback alabilmek için alışverişimi internetten yapıyorum çok da memnunum 

    Cashback imkanı veren siteler alışveriş sitelerine satış ortağı olurlar ve siz Beruby sitesinde bulunan defacto adlı alışveriş sitesinin linkine tıkla** Beruby” para kazandırırsınız beruby de o link üzerinden alışveriş yaptığınız için size para kazandırır yani kazan kazandır hesabı
    Kullandığım ve son derece memnun olduğum cashback sitelerini sizlerle paylaşmak istiyorum

    1-) beruby

    • alışveriş yaparak alışverişinizden belli oranlarda iade alabilirsiniz
    • fırsatlar kategorisindeki kayıt , ziyaret , internetteki fırsatlar ile kazanabilirsiniz
    • referansınızın ; alışverişlerinden , fırsatlar bölümündeki etkinlerinden kazanabilirsiniz
    • siz hiçbir şey yapmasanız bile referanslarınız daima size kazandırıyorlar


    http://tr.beruby.com/promocode/ueyx95



    2-) Qassa

    Bu site şuan beni en çok sinir eden sitelerden bir tanesi sitede 14.99 tl “m var fakat 15 tl olmadığı için çekemiyorum 
    • alışveriş yaparak yüksek oranda iade alabilirsiniz
    • mail oku ve ücretsiz kategorisindeki kayıt , ziyaret vs ile kazanabilirsiniz
    • referansınızın tüm profil bilgilerini doldurması halinde 3 tl kazanabilirsiniz
    • sitede bulunan oyunlarda skor yaparak kazanabilirsiniz


    https://www.qassa.com.tr/21836

    benim bildiğim ve kullandığım cashback yani iade siteleri bu kadar vermiş olduğum link ile üye olan arkadaşlar sormak istediğiniz herhangi bir şey olursa
    rtefatihsultan@gmail.com ile bana ulaşabilirler , bol kazançlar …

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...