18 Mayıs 2014 Pazar

Wet N Wild Silent Treatment Far Paleti!

Bu far paletini çok isteyerek aldım ve çok beğendim:) Farların yapıları çok çok güzel, yumuşacıklar renklerini çok güzel veriyorlar.




Öncelikle paletteki tüm farlar MAC farlara benzer, aşağıdan yukarıyla MAC Nylın, Knight Divine ve Satin Taupe.
  • En üstteki renk ışıltılı bir şampanya tüm göz kapağına sürülüp bir eyelinerla çok güzel bir makyaj yapılabilir. Yapısı çok güzel yumuşacık ve renk verişi çok başarılı.
  • Ortadaki renk benim için çok kullanılabilir bir renk değil, siyah içerisinde altın rengi çok küçük simler var. Bu farın yapısı diğerlerinden daha kötü hem biraz daha sert hem de rengini diğerleri kadar net vermiyor.
  • Alttaki renk benim en sevdiğim renk çok güzel bir taupe, sırf bu far için paleti alırdım:) Yumuşacık rengini mükemmel veriyor:)
Paletin içerisinden iki tane kullanılması imkansız fırça çıkıyor:) Fiyatı 14.5 TL.

Sevgiler...

4 yorum:

  1. güle güle kullan tatlımm bende çok sevdim

    YanıtlaSil
  2. Bende de var bu,beautyjoint ten almıştım ama tam tersi bendekinde üstteki en açık rengin yapısı sert ve zor renk veriyor.Diğerleri gayet iyi renk veriyor,yumuşacık. Çok ilginç ya,aynı palet değişiyor mu acaba farların yapıları.. Güle güle kullan !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında en üstteki renk en alttakinden daha sert benimkinde de ama ortadakinden daha yumuşak:) Teşekkürler, sen de güle güle kullan:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...