18 Mayıs 2014 Pazar

Gratis Wet N Wild Alışverişi!

Çoğunuzun bildiği gibi Gratis'e Wet n wild geldi. Wet n wild'ın far paletlerini yurtdışı alışveriş sitelerinde sepete ekleyip ekleyip vazgeçiyordum. Hala yurtdışı siteleri daha ucuza geliyor ama uğraşmaya değecek bir fiyat farkı yok bence, tabi bütün paletleri birden almak istemiyorsunuz:) Ben şimdilik en çok almak istediğim bir paletle bir tekli farı aldım ama yapılarını da renklerini de çok beğendiğim için devamı gelebilir:)



Brulee tekli farı çok uzun zamandır istiyordum, benim en çok kullandığım renklerden çünkü, hatta bir ara MAC Brule alsam mı diye bile düşündüm ama iyi ki almamışım:) 

Silent Treatment far paletini ise MAC Satin Taupe'a dupe olarak gösterilen en alttaki renk için aldım diyebilirim, çok güzel bir renk bence:) Ortadaki renk benim sık kullanacağım bir renk değil ama en üstteki renk de tüm göz kapağına uygulamak için gayet uygun ve sanırım MAC Nylon fara dupe gösteriliyor.

Tekli farlar 6.5, üçlü paletler 14.5 sekizli paletler 19.5 TL.

Bir sonraki yazıda farları swatchlarıyla birlikte yorumlayacağım...

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...