2 Nisan 2014 Çarşamba

Yves Rocher Eclat Radiance Rinsing Vinegar - Frambuazlı Saç Güzellik İksiri!

Bu ürün artık satılmıyor sanırım, ben çok önceden sahip olmuştum ama ancak kullanmaya başlayabildim. Saç bakımının vazgeçilmezi dersem yalan olur ama severek kullandığım hala satılıyor olsaydı tekrar alabileceğim bir ürün diyebilirim.



Ben saçımı şampuanlayıp kremledikten sonra, bir kaba bundan bir miktar damlatıyorum üzerine su ekleyip saçıma döküyorum, tekrar durulamıyorum. Ürün çok güzel kokuyor ama bu koku saçta çok fazla kalmıyor. Saçı nemlendirme gibi bir etkisi yok ama güzel bir parlaklık ve canlılık veriyor bence. Kullanımı zahmetsiz ve keyifli bir ürün olduğu için sevdim!

150 ml, ağzında damlalığı olan kullanışlı bir şişede satılıyor sanırım 20 TL civarında bir fiyatı vardır.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Sanırım yerine sirke kullanılabilir. Evet belki hoş kokmuyor ama sirkenin kokusu saçtan hemen uçuyor, verdiği parlaklık kalıyor ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önve sirke kullanmayı denemiştim ama kokusuna banyoda bile dayanamıyorum:/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...