24 Mart 2014 Pazartesi

Lilakutu - Toni&Guy Alışverişi!

Uzun zamandır Toni&Guy'dan bu alışverişimle aldığım iki ürünü almak istiyordum. Zaten Toni&Guy markasının indirimleri çok az miktarlarda oluyor maksimum ikinci ürüne %50 kampanyası görmüştüm sanırım. Ben bu ürünleri alırken herhangi bir indirim yoktu ama belli bir miktarın üzerinde sipariş verenlere Toni&Guy'ın seyahat boy kuru şampuanı hediyeydi, kuru şampuanım da bitmek üzere olduğundan kampanya beklemektense siteden almayı tercih ettim. Sepete bir de China Glaze oje ekledim, rengini swatchlardan çok beğenmiştim.




Aldıklarım şöyle;

Glamour Serum Drops : TIK TIK! Ürün 30 ml ve 40 TL.
Glamour Moisturizing Shine Spray : TIK TIK! Ürün 150 ml 34 TL.
China Glaze Seashell Oje : TIK TIK! 18 TL
Cleanse Kuru Şampuan ve ayna sitenin hediyesi.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...