16 Kasım 2013 Cumartesi

Modagram.com Seçimlerim!

Online alışveriş alıp başını gitti bildiğiniz gibi. Ben de sıklıkla online alışveriş yapıyorum. Modagram.com daha önce de birçok kez alışveirş yaptığım bir site. Özellikle indirim dönemlerinde mutlaka göz atmanızı öneririm. Sık sık indirim kuponları da tanımlıyorlar ve gerçekten çok uygun fiyata hem kaliteli hem de orjinal tasarımlı ürünler satın alınabiliyor.

Daha önceki alışverişlerimde beden sorunundan dolayı iade ettiğim ürünler de oldu ve iade süreci çok sorunsuz, paketin içerisinden çıkan iade formunu doldurup ücretsiz olarak paketi geri gönderiyorsunuz. Kargo zaten ücretsiz olduğundan iade durumunda herhangi bir kaybınız olmuyor. Zaten iade sorunu olmayan sitelerde ben içim daha rahat alışveriş yapıyorum.


Modagram markasından iki adet ürün seçtim ve her ikisini de çok severek kullanıyorum. Bu markanın ürünlerini beğeniyorum genllikle, hem spor hem klasik çok hoş parçalar çıkabiliyor, bütün Modagram  ürünlerini incelemek için TIK TIK!



Ben bir kazak bir de kot pantolon seçtim. Kazağı çok sevdim yumuşacık, hem şık hem de salaş:) Omuz detayları çok güzel duruyor, bedeni oldukça geniş S-M giyiyorsanız hatta geniş bir Medium iseniz bile S almanızı tavsiye ederim. Kot pantolon da normal bir skinny fakat kumaşı çok esnek bana bedeni tam oldu , bedeninizi ortalama olarak seçerseniz problem yaşamazsınız. Normalde internet üzerinden pantolon almaya cesaret edemem fakat bu pantolonda bir beden büyük-küçük pek sorun olmaz. Her ikisini de çok severek giyiyorum.

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...