25 Kasım 2013 Pazartesi

Farklı Bir Tarz İçin İpuçları!

Aslında aynı giyinme olayına pek takılan biri değilimdir, ama son zamanlarda zincir giyim/aksesuar markaları piyasayı fena şekilde ele geçirdi. Bunun sonucu olarak da kısa bir avm turunda bile aynı model aynı renk kazağı on farklı kişinin üzerinde görmek doğal hale geldi. Bu durumun nedeni tasarım ürünlerin fiyatları olsa da biraz araştırarak tasarım parçaları da normal fiyatlara almak mümkün. Son zamanlarda biraz daha farklı, her yerde görmediğim kıyafetler/aksesuarlar ilgimi çekmeye başlamışken ben de kısa bir internet turu yaptım ve gözüme birkaç parça kestirdim. Şimdi bunları sizlerle paylaşma zamanı:)




Bayan giyimde kışın vazgeçilmezi yün elbiseler , sabahları hava o kadar soğuk oluyor ki elim hep sıcak tutacak yün parçalara gidiyor. Biraz klasiğin dışında yün parçalar en joker parçalar bence.


Ayakkabının kıyafeti tamamlaması çok önemli, sadece ayakkabıyı değiştirerek kıyafetin tüm havasını değiştirebiliriz.  Bayan ayakkabı yelpazesi o kadar geniş ki, tercihiniz topuklu da olsa düz de pek çok tasarım ayakkabı seçeneği bulabilirsiniz.


Tasarım takıda seçenek daha fazla. Ben bu aralar modanın aksine büyük, gösterişli takılardansa  zarif takıları tercih ediyorum.  Küçük dokunuşlar her zaman güzeldir:)


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...