31 Ocak 2013 Perşembe

Online Ayakkabı Mağazası Keşfi ! Marjin

Online alışveriş hayatımıza bir girdi , pir girdi! Online alışverişte en riskli ürün grubu ayakkabı gibi görünse de bildiğiniz , kalitesine emin olduğunuz bir markadan alışveriş yapıyorsanız hiç sorun değil bence. Zaten iade şansınız her zaman oluyor.

Kış gelince bende bir çizme/bot tutkusudur başlar, çizme/bot almadan geçirdiğim bir kış bile hatırlamıyorum:) Günlerden bir gün internetteki bot modellerini hatmederken bu Online Ayakkabı Mağazası'nı buldum ve paylaşmak istedim, sitemiz Marjin.

Sitede sadece bot değil hem klasik hem spor tarzda çeşit çeşit babet, topuklu ayakkabı, sandalet ve çizme modeli de var. Gerçekten aradığınız her modeli rahatlıkla bulabilirsiniz. Fiyatlar da indirimle birlikte tadından yenmez bir hal almış:)

Bu aralar Biker botlara takmış durumdayım, biliyorum her yer Biker bot kaynıyor ama birtürlü içime tam olarak sinen bir model bulamamıştım( bulduklarım da birazcık! pahalıydı:)), şimdiyse birkaç tane arasında kararsız kaldım belki seçmeme yardımcı olursunuz:)

 Taba Bot : 79.99 TL


Kahve Süet bot : 69.99 TL


Siyah Süet/Deri Bot : 109.99 TL


Kahve Bot : 89.99 TL




Ayrıca sitede tüm kredi kartlarına peşin fiyatına 3 taksit imkanı var.

İyi Alışverişler:)



3 yorum:

  1. bence bunların hepsi birbirindn güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Marjinden birkaç ay önce ayakkabı siparişim oldu, gayet hızlılar. Kargo ertesi gün verildi, sonraki gün elimde oldu. Numara uymadığı ve ayakkabı içime sinmediği için iade ettim. Ürünü iade aldıklarında bizzat arayıp haber de verdiler. O yüzden kendilerine kefilim :) ilgileri gayet iyi. Cevahirdeki mağazalarına da geçen gün gittim, bu sıralar güzel indirim var. İstediğim botun numarası kalmamıştı, hüsranla ayrıldım, o da ayrı konu...

    YanıtlaSil
  3. 2. resimdeki botu çook beğendimm bu siteyi de yeni görüyorum hemen ışınlanıyorumm :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...