20 Nisan 2012 Cuma

LilaKutu Nisan

Lilakutu Nisan kutusu elime bu hafta içinde geçti, bu kutunun içeriğini oldukça beğendim tabi ki herkesin farklı istekleri oluyor ama her zevke hitap edebilecek bir kutu olmuş bence.

 Her zamanki mor kutumuz:)


 İçerik Listesi...





1) Bioderma Sensibio H2O: Zaten severek kullandığımı biliyorsunuz , yazısı BURADA. Kutudan çıkan ürün seyahat boy bir ürün , 20 ml gramajında , seyahatlere götürmek için çok pratik.
250 ml ürün 43 TL

2) NeoStrata Daytime Protection Cream - SPF 15: NeoStrata glukan içerikli gündüz kremi, SPF 15 içeriyor, Neostrata sık sık duyduğum ama fiyatları nedeniyle denemeyi düşünmediğim bir markaydı, deneme boy ürünün çıkması iyi oldu, en yakın zamanda deneyeceğim. Kutudan çıkan ürün 10 ml ( hiç fena bir gramaj değil)
40 gr ürün 133 TL

3) Kitoko Saç Bakım Yağı: Bu ürünün gelmesi sürpriz oldu , biliyorsunuz bu ürünün tam boyunu bu ay içinde lilakutu.com 'dan sipariş etmiştim, yazısı BURADA . Bende tam boyu bulunsa da bence kutudan çıkan en güzel ürün, deneme boyu 10 ml ve uzun süre kullanılabilir.
95 ml ürün 69 TL


4) Rareblossom Organik Şampuan: Benim kutumdan çıkan normal saçlar için nemlendirici şampuandı, Rareblossom da merak ettiğim markalar arasındaydı fakat deneme boy gramajı 20 ml ve bence şampuan için yeterli gramajda değil. Fakat oldukça pahalı bir ürün.
250 ml ürün 34 TL




 5) Inglot Oje - 974: Kutudan çıkan  tam boy ürün, taupe tabir edilen renkten birkaç ton koyu , oldukça güzel bir renk. Oje severleri çok sevindirdiğinden eminim:)
15 ml ürün 19 TL



 6) Palmers Vücut Bakım Ürünleri: Bana iki adet ürün çıktı biri Cocoa Butter Fİrming Butter diğeri Lotion Pump vücut losyonu , bu ürünler poşet tester şeklinde.
400 ml Lotion Pump 25 TL, 315 ml Firming Butter 28 TL

7) Activin T Hot ve Cut Besin Takviyeleri: Bunlar sıcak suya ve soğuk suya karıştırılıp içilebilen besin takviyeleri. Sağlıklı beslenme ürünlerine ilgisi olanları sevindirecektir, ben anneme transfer ettim:)
15 li Pkaet 13/15 TL





8) Ardell Şerit Kirpik: Özel bir günde kullanılacak. İçerisinde yapıştrıcısı da mevcut.
1 Paket 18 TL




9) Decleor Güneş Ürünleri: Bu güzel kutuda 3 adet deneme boy ürün vardı , ürünler: Güneş Öncesi Serumu, SPF-30 Güneş Koruyucu Krem, Güneş Sonrası Nemlendirici. Kısa süreli bir tatilde kullanılıp denenecekler.Bu ürünler de oldukça yüksek fiyatlı ve bu deneme boylar hariç pek kullanamayacağım ürünler:)
Güneş Öncesi Serumu 15 ml 125 TL, SPF-30 Güneş Koruyucu Krem 50 ml 78 TL, Güneş Sonrası Nemlendirici 15 ml 90 TL

Bu kutu oldukça zengin içerikliydi , açıkcası bana gümüş içerikli sabun çıkmamasına sevindim:) Genelde katı sabunları kullanamıyorum. Kitoko çıkmasına bende olmasına rağmen sevindim:)

Aylık 19 TL karşılığında, kargo ücreti ödemeden, her ay değişen sürpriz lilakutulara sahip olmak için TIK TIK!


Sevgiler...

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...