17 Eylül 2011 Cumartesi

Sevmediğim Çok Şey Var!

Sevmediğim , hatta ifrit olduğum çok şey var şu hayatta....

Alışveriş merkezlerine , pazara falan giderken bebelerini arabalarına koyup götüren, orda da o arabaları kendine yer açmak için fütursuzca onun bunun üstüne süren kadınlardan ....

Sinemada mısır, cips yerken ağızlarından vinç sesi falan çıkaranlardan...

Spor salonlarının giyinme odalarında, hamamlarda ve türevlerinde , çırılçıplak ve fütursuzca , ve hatta bıngıl bıngıl ortada dolaşan teyzelerden/ablalardan...

Sürüp sürüştürüp, takıp takıştırıp gezmelere giden , akşam evine dönerken de dolmuşa /otobüse binip, bütün gün okul dershane ikilisinde canı çıkmış çocukların başına dikilmek suretiyle yer vermelerini sağlamayı kedine hak gören teyzemsilerden... ( Aman ha çocuklar yer vermeyin o tiplere)

Trafikte ufacık hata yapan kadınlar için "Kadın İşte!" klişesini patlatmadan duramayanlardan, buna rağmen öküz gibi araba kullananlardan...

Trafik ışıklarında işgal etmemeleri gereken şeriti işgal ederek öne geçip, dünyanın en büyük uyanıklığını yaptığını zanneden toplu yaşam özürlülerinden...

Mağazaya girer girmez yanımda biten ve her elimi attığım kıyafet için binbir yorum yapan mağaza görevlilerinden , aslında onlardan değil böyle bir müşteri iletişim politikası seçen mağaza yönetiminden...

İki arkadaş dolmuşta metroda azıcık gülüşünce "cık cık cık"lamaya başlayan amcalardan/teyzelerden...

Sevgilileri/eşleri için ailesini hiçe sayanlardan...

Kitap okumayı gereksiz görenlerden....

Her şeye karşı kronik bir duyarsızlığı olanlardan...

5 dk sonra sizi alırım diyip 1 saat bekleten kuaförlerden...

Marka giyinenlerden nefret edenlerden, marka giyinmeyenleri aşağılayanlardan...

Ve şimdi aklıma gelmeyen, hatırladıkça yazacağım daha bir sürü şeyden haz etmiyorum,  hatta bazılarından nefret ediyorum!

9 yorum:

  1. O 1.madde yüzünden pazarda gezerken çok küfrettiğim olmuştur . Hayır anlamıyorum ki,küçücük çocuklara bebeklere yazık yaa :/ Allahın sıcağında,kalabalığında sanki bir bebek arabalı kadınlar eksikmiş mi geliyorlar ... Üstüne üstüne sürüyorlar dediğin gibi sanki çocuğu var diye öyle bir hakları varmış gibi . Nefret ediyorum . Ben de nefret ettiğim şeyleri sıralasam herhalde bir kitap çıkar hahaa :D

    YanıtlaSil
  2. ayy ben de hepsine katılıyorum bi de dolmuşta yayıla yayıla oturan adamlara uyuz oluyorumm buna ek olarak ! =)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel anlatıp, dökmüşsün içini..ben de görevini yerine getirmeyen devlet memurlarından (mutemet hatası yüzünden 3 aydır maşım ciddi miktarda eksik yatıyor..) otobüste oturmayı sadece kendine hak gören gezmeci teyzelerden ve onların "gençlik nereye gidiyor" nutuklarından, bebek arabasına pazar malzemesi koyup çocuğunu yürütenlerden, küfürlü konuşan kadınlardan... -bu böyle uzar gider- nefret ediyorum.. içimi dökme fırsatı verdiğin için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Seni ayakta alkışlıyorum çok haklısın.. İşte böylelerinden NEFRET EDİYORUZZ

    YanıtlaSil
  5. 1 3 ve 4... nefret duygusunu içimde oluşturAN sebepler. aslında hepsi ama .. hele o 4 yok mu o 4. madde. çorumda da şişko kadına yer verilir. bigün bi kadını azarladım 35-40 yaşlarında: şişmansınız diye yer vermek zorunda değilim size dedim. kadın benden yer istedi ... deli mi ne...

    YanıtlaSil
  6. helal olsun be. nası da güzel yazmışsın.ve hepsinde haklısın.özellikle o 1 ve 7 varya beni benden aldı.doğru söze ne hacet!

    YanıtlaSil
  7. valla yazdıklarına katılmamak mümkün değil ama şu otobüste, dolmuşta yer vermeme olayında takıldığım tek şey var.
    evet okul, dershane dönüşü yorgun olan gençler senin yazdığın gibi teyzelere yer vermemekte haklılar ama yaşlı, özürlü, kucağında bebeği olana ve hamilelerede yer vermeyeni çok gördüm.
    hatta geçen sene hamiş halimle 16-17 yaşlarında bi kızı yerinden kaldırmak zorunda kaldım.
    hatta kıza benim durumuma gelince anlarsın bi kalkıver dedim kız hem güldü hemde iii yaa off deyip kalktı.:))
    zaten ülkecek saygı ve empati olayını benimsesek sorunlar kendiliğinden çözülecek ama ne yazık ki ee tabi o süslü teyzelerde yorgun, argın değillerse gençleri anlasalar iyi olur o da ayrı bi olay.

    YanıtlaSil
  8. artııı ben bi de kozmetik mağazalarında afedersiniz ama sattığı maldan bi halt anlamayan testerları kendileri süren biz isteyince yok diyen ve üstüne üstlük zorla keskel alaka ürünü satmaya çalışan güzellik danışmanımsılara gıcığım bi gün birine dalacam ama o şanslı kul kim olacak bilmiyorum.:))

    YanıtlaSil
  9. 1-3 ve 10 a katılıyorumm

    lütfen şu çocuk arabaları yasaklansın bazı yerlerde! resmen yol açmak için doğurmuş bazıları !valla acımasız bulabilirsiniz ama çocuğunu düşünmeyeni ben hiç düşünmem!

    kitap okumamayı marifet sanan tüm cahillerden de iğreniyorum!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...