6 Ağustos 2011 Cumartesi

Yves Rocher Alışverişim

İlk kez Yves Rocher'den alıveriş yaptım, geç kalınmış bir tanışmaydı açıkcası ama bundan sonra telafi ederim:)

Bu arada ben Ankara-Armada mağazasından alışveriş yaptım ve çalışan bayan çok tatlı, çok ilgiliydi. Sevgiler gönderiyorum...

Şimdilik ufak bir alışveriş yaptım, aslında ilk alışverişini yapıp kart çıkartanlara, 39 TLlik alışverişlerinde duş jeli hediye ediyorlarmış fakat aklımda alacak başka bir şey olmadığından ben yararlanmadım. Ayrıca kart sahiplerine doğumgünlerinin olduğu ayda 2 al 1 öde fırsatı sunuyorlarmış. ( en fazla 4 ürün). Zaten her zaman bir indirimleri de oluyor, yani oldukça sevdim ben .

Aldıklarım şöyle;


 Kayısılı peelingi onorr'un ŞU yazısında görüp almayı aklıma koymuştum. İndirimli fiyatı 8.90 TL .

 Luminelle serisinin loose powderını ise lüzumsuz işler uzmanının ŞURADAKİ yazısından beri istiyordum. İndirimli fiyatı 14.90 TL.

Ürünleri kullandıkça yorumlayacağım ... Bloglar yeni ürünler ve yeni markalar tanıma konusunda süper:)

Sevgiler...

4 yorum:

  1. Güle güle kullan (: bu kayısılı peelingi almak şart oldu bana da (:

    YanıtlaSil
  2. @onorr :teşekkürler...
    Ayben : tavsiye ederim=)

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan Canim ins memnun kalirsin :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...