12 Ağustos 2011 Cuma

Maybelline WaterShine Diamonds MAngo Diamonds Ruj

Bu ruju yazbaşında almıştım, sık sık kullandım yaz boyunca. Öncelikle bu serinin en güzel rengi mango diamonds , şeftali renk rujlar seviyorsanız kesinlikle edinmenizi tavsiye ederim.



Bu ruj çok hafif yapılı, bol simli, sheer ama birkaç geçişte rengini de iyi veren bir ruj.
Tek kötü yanı dudağı biraz kurutması ve çok uçucu olması. Kalıcılık beklemek hata olur bu yapıdaki rujlardan.
Fiyatı 10 TL.

Fiyatı göz önünde bulundurulursa kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ruj.
Sevgiler...

3 yorum:

  1. maybelline'nin bu rujlarını seviyorum. senin de dediğin gibi çok yumuşak bir dokusu oluyor. ayrıca fiyatı da çok uygun. bende de farklı bir rengi var, pembe tonlarında. paylaşım için teşekkürler
    sevgiler...
    http://modaderyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Maybellıneyı bende sevıyorum ama genelde pırıltılı tonlar tercih etmeye calısıyorum maybellınede özellıkle cok guzel pırıltılı tonlar var :)

    Pınar Man

    YanıtlaSil
  3. Şeftali tonundaki rujlara ben de bayılırım:) Güzel bir yazı olmuş.

    http://dolabimdantasanrenkler.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...