16 Mayıs 2011 Pazartesi

L'oreal True Match Pudra

Anneler gününde CarrefourSa'da kozmetik ve cilt bakımında bir alana bir bedava kampanyası vardı. Ben de normalde fazlasıyla kazık bulduğum L'oreal ürünlerini, bari böyle bir kampanya varken alayım dedim. Bir adet L'Oreal True Match Pudra bir adet de L'Oreal Telescopic Mascara aldım. İkisine 45 TL ödedim.

Bugün pudrayı tanıtacağım, maskara da yakında=)





Bendeki renk W5 Sable Dore. Oldukça Pembe alt tonlu bir renk. Hatta benim gibi pembiş birine bile fazla pembe kaçtı sanırım=) NW 25 tenime oldu gibi da olmadı gibi de tam bilemedim...
Tam çantaya atmalık bir pudra, içinde hem süngeri hem aynası var. Süngerini beğendim.
Pudranın yapısı güzel, yumuşacık, çok toz toz olmuyor. Süngere de fırçaya da güzel geliyor. Ama matlaştırma vaadini kesinlikle yerine getirmiyor , benim karma cildim 2 3 saat içinde parıl parıl oldu bunu sürdüğüm gün.
Ürün 9 gr, 21 gramlık Max Factor Creme Puff'un yarısından bile az.
Bu pudrayı bir daha büyük ihtimalle almam. Ortalama bir ürün ve 45 TL'yi hak etmiyor.Bence Catherine Arley 5 TL'lik fiyatıyla bundan çok daha iyi. Yine de çantada taşımak için, ucuz bulursanız deneyebilirsiniz..
Sevgiler...

5 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum bende true match pudrayı aldıktan 2 hafta sonra koşarak cliniqueden bir pudra aldım ..kuru cilt yapısını sahip olmayanlar kullanmamalı cildi yağlanırıyor bir kaç saat geçince

    YanıtlaSil
  2. kapatıcılıgı yok.kalıcıglı yok.yok oğlu yok yani:)45 tl fiyatıda cabası.birdaha almam.sizde almayın :)

    YanıtlaSil
  3. Miss retro: clinique'in hangi pudradini kullaniyorsun acaba ben de dusunuyorum almayi.. Bu pudra cidden karma ve yagli ciltliler icin kabus..

    YanıtlaSil
  4. Legendneverdies ben de kesilikle almam:)

    YanıtlaSil
  5. ben de kullaniyorum bu pudrayi ama hic bi artisini goremedim..olmamis o.o

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...