28 Ekim 2010 Perşembe

Strawberry Hediyesi Stila Tablet Göz Farları

Strawberry’nin klasik hediyelerinden biridir, stila tablet farlar. Doğrusu para verip satın almayı hiç düşünmemiştim, ta ki son siparişimde gelen farı deneyene kadar.
Zaten hepi topu iki tane stila farım var, biri çok önceki bir siparişimden diğeri de son siparişimden.Farlar ve farklı ışıklarda swatchları şöyle:



Laciverte yakın olan renk tekli tablet far. Bu far 1 yıllık yaklaşık olarak. Rengini beğeniyorum ama bana biraz pigmentsiz geliyor. Bu arada mat bir renk.
Mor ve kahverengi farlar duo(ikili) tablete ait. Moru pek kullanacağımı sanmam ama renkli makyaj sevenler için gayet güzel bir renk. Kahverengiye bayıldım, hafif simli , bol pigmentli, sürümü çok güzel.Mor da aynı şekilde pigmentli ve hafif simli.

Siz stila farlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Alınır mı sizce??
Bir de bunlar refill , bunların panları nereden alınır bir bilgisi olan var mı? Ben cheapsmells’de bir tane gördüm ama onun gözleri küçük gibi geldi bana alan var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...